Lidl Polska

Wszystkie opinie

Lidl Polska

100% Kupiłbym tu ponownie

Opinie, skargi i doświadczenia klientów Napisz opinię

Poznaj niezależnie opinie, doświadczenia klientów oraz ich skargi! Dowiedz się o najlepszych sklepach online i dostawcach usług. Teraz klienci decydują, które sklepy są godne uwagi a które nie!

Uwaga: Co mówią nasi klienci?

K
Kamil
Ocena ryzyka cybernetycznego może wydawać się zbyt pracochłonna nie zbyt konieczna dla małych firm, ale nie wiesz nawet, ile możesz stracić nie biorąc pod uwagę takiego ryzyka. Mi otworzył oczy na ...Czytacz dalej

Wszystkie opinie (1)

  • Nie ma jeszcze żadnych opini!

    Znajdź firmy, z którymi masz doświadczenie i napisz o nich opinie! Twoje opinie przyczyniają się do większej przejrzystości rynku i zwiększają wiarygodność firm..

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    zakupy spożywcze i inne

    Ocena ryzyka cybernetycznego może wydawać się zbyt pracochłonna nie zbyt konieczna dla małych firm, ale nie wiesz nawet, ile możesz stracić nie biorąc pod uwagę takiego ryzyka. Mi otworzył oczy na ten problem przyjaciel, który pracuje jako informatyk w dużej firmie. Nie zdawałam sobie sprawy jak pożądane są pewne informacje takie jak dane klientów, informacje o płatnościach, konta w mediach społecznościowych i tym podobne. Wiedziałam, że są ważne, ale nie wiedziałam jak często się je wykrada i jak poważne tego mogą być konsekwencje dla mojej firmy. Skoro inwestuję w alarm antywłamaniowy powinnam też zainwestować w oprogramowanie chroniące mnie przed cyber kradzieżą. F-secure zapewnia taką ochronę i to w dobrej cenie.


Inni również oglądali

Logo Beats Fever

Beats Fever

0 opinie

Gry VR to wciąż stosunkowo nowe oraz innowacyjne produkty. Wielu z nas wciąż nie dało szans żadnemu tytułow...

Logo Vulkan Vegas

Vulkan Vegas

0 opinie

Po 2017 roku, w którym to nowelizacja ustawy hazardowej wprowadziła ogromny zamęt na rynku hazardowym w Polsce, wiele kasyn online...

Logo Udemy

Udemy

1 opinie

Co jest potrzebne by iść do przodu i rozwijać siÄ™? Samochód, bilet do innego miasta, sterta zes...

Logo G2A

G2A

1 opinie

O firmieG2A.com to globalny rynek cyfrowy specjalizujÄ…cy siÄ™ w produktach do gier. GÅ‚ówna siedziba organiz...

Lidl Polska

Na polskim rynku sprzedażowym od wielu lat widnieje co najmniej kilka nazw sieci sklepów dyskontowych. Jedną z nich jest Lidl Polska, która zaistniała w tym kraju w pierwszej połowie lat XX-tych. Jakie są opinie klientów na jej temat? Za pośrednictwem naszej strony możesz bliżej poznać tę popularną sieć marketów.

 

Lidl - podstawowe informacje

Lidl to międzynarodowa sieć handlowa, która powstała niespełna 50 lat temu, jednak w Polsce istnieje jednak dopiero od 2002 roku. Pierwszy market pod tym szyldem został otwarty w Poznaniu, w stolicy Wielkopolski. Obecnie, na terenie całego kraju funkcjonuje ponad 750 sklepów sieci Lidl Polska. Co więcej, dostępny jest także sklep internetowy.

 

Zakupy w Lidl Polska. Oferowane produkty oraz usługi

Bez względu na formę zakupów (stacjonarnie/online), w sieci Lidl Polska można znaleźć zarówno ofertę spożywczą, jak również non-food. Dostępne są przede wszystkim produkty z kategorii moda, zdrowie i uroda, dziecko, kuchnia, dom, sport i wypoczynek czy warsztat i auto. Dostępny jest także dział Winnica Lidla, gdzie klient może znaleźć napoje alkoholowe. W Lidl Polska można znaleźć zarówno produkty marki własnej, jak również popularnych firm. Warto także wspomnieć, że wiele produktów oferowanych przez tę sieć sklepów posiada certyfikaty oraz znaki jakości (nadawane przez Polskie Centrum Badań i Certyfikacji), które potwierdzają standardy w dziedzinie troski o środowisko oraz zrównoważonego rozwoju.

Przeglądając stronę internetową www.lidl.pl, z łatwością można dostrzec, że jest ona przejrzysta i przyjazna klientowi - przykładowo ze względu na fakt, że metody płatności oraz formy dostawy zamówień złożonych online zostały umieszczone w stopce strony, a nie w osobnym opisie. Na stronie dostępna jest również aktualna oferta oraz bieżące informacje dotyczące obowiązujących promocji.

Sporym udogonieniem dla klienta jest także możliwość pobrania aplikacji mobilnej, dzięki której posiada on stały dostęp do wiadomości ze świata Lidl Polska.

Wszystkie produkty, które może zakupić klient za pośrednictwem sklepu internetowego zostały umieszczone w sekcji "Kupuj online". Należą do nich m.in. akcesoria do kuchni i sypialni, odzież, artykuły dla zwierząt oraz produkty z kategorii sport i wypoczynek. W tym miejscu należy wspomnieć, że w ten sposób nie można zakupić żywności, napojów alkoholowych oraz wyrobów tytoniowych.

Jeśli chodzi o metodę płatności za złożone zamówienie, klient może dokonać zapłacić kartą (Visa/Mastercard), BLIK-iem lub wykonać tradycyjny przelew internetowy. Swoją przesyłkę może otrzymać na adres domowy lub odebrać ją w dowolnympaczkomacie InPost.

W największych sklepach stacjonarnych sieci Lidl można znaleźć także Punkt Odbioru Paczek DHL oraz kącik prasowy, gdzie klient może zakupić wybrane gazety i magazyny. Od 2021 roku, w sklepach stacjonarnych zaczęły pojawiać się także stoiska, na których klient może zakupić kawę na wynos.

 

Opinie klientów o Lidl Polska

Które rozwiązanie można uznać za lepsze - zakupy online czy w sklepie stacjonarnym Lidl? Jak stosunek ma do klienta obsługa? Czy prawdą jest, że dostarczana do sklepu żywność zawsze jest świeża? Jak wygląda dostawa zamówienia do domu? Czy nie ma problemów z reklamacją lub ewentualnym zwrotem zakupionych produktów? Zdanie klienta jest niezwykle ważne - jeśli więc posiadasz jakieś doświadczenie, jeśli chodzi o zakupy w Lidl Polska lub usług świadczonych za jego pośrednictwem, możesz pozostawić swój feedback na naszym portalu.