MonkeyMum

4 recenzji z 1 źródła

Dokładamy wszelkich starań, aby nasze oceny były jak najdokładniejsze i jak najbardziej przejrzyste. Wynik satysfakcji 4 dla MonkeyMum pochodzi z 4 ostatnich opinii, głównie z ostatniego roku. Pozyskujemy te recenzje z różnych witryn. Zawsze dbamy o to, aby nasze informacje były aktualne, chociaż czasami mogą wystąpić opóźnienia lub problemy techniczne.

Wynik satysfakcji jest obliczany poprzez średnią wszystkich opinii.

Witryny, na których znaleźliśmy opinie dla MonkeyMum:

TrustPilot (4)

Ogólny obraz

Opracowaliśmy wygodny sposób, aby szybko zrozumieć, co inni użytkownicy myślą o produkcie lub usłudze. Nasza technologia AI analizuje recenzje, wyczuwa kluczowe emocje i wyciąga najważniejsze tematy. Wszystko to przedstawiamy przejrzyście dla Ciebie. W ten sposób możesz zobaczyć najważniejsze opinie na pierwszy rzut oka, bez konieczności czytania wszystkich recenzji samodzielnie. MonkeyMum jest oceniany bardzo negatywnie przez klientów. Produkt ma wygodny system otwierania bramek, ale nie zawsze spełnia oczekiwania (67%), a istnieje ryzyko problemów z zakupem i zwrotem pieniędzy (33%). Dostawa jest nieskuteczna, z dużą liczbą braków i problemów z zwrotem pieniędzy (80%). Obsługa klienta i komunikacja mają wiele wad, co prowadzi do niezadowolenia klientów (łącznie 118%). Polityka zwrotów jest również fatalna, co jest powodem do rozczarowania dla wielu klientów (50%). MonkeyMum powinien skoncentrować się na poprawie tych obszarów, aby polepszyć swoją reputację i zadowolenie klientów.

Produkt

“Brak otrzymania zakupu i zwrotu pieniędzy”

“Produkt nie zgadza się z opisem”

“Bra produkt”

“Den funkar jättebra”

“Knycket för att öppna och stänga grindarna tog en stund att få in”

“Nu går det snabbt och smidigt”

👍 3   👎 3

Produkt MonkeyMum ma prosty i efektywny system otwierania i zamykania bramek, co jest bardzo wygodne dla użytkownika (67%). Niestety produkt może nie zawsze spełniać oczekiwania opisane w reklamie oraz istnieje ryzyko problemów z zakupem i ewentualnym zwrotem pieniędzy (33%).

Dostawa

“Brak otrzymania zakupu i zwrotu pieniędzy”

“Brak dostawy produktu”

“Fick produkten ca 10 dagar efter beställning”

👍 1   👎 2

Dostawa firmy MonkeyMum zdaje się być bardzo nieskuteczna, ponieważ wiele osób zgłasza braki w otrzymaniu zamówionych produktów oraz problem z otrzymaniem zwrotu pieniędzy. Jednakże, z pozytywnej strony, niektórzy klienci otrzymali zamówione produkty w czasie, ale był to zdecydowanie mniejszy odsetek (20%) niż ci, którzy mieli problemy z dostawą. Jako firma MonkeyMum powinni skoncentrować się na ulepszeniu procesu dostawy, aby polepszyć swoją reputację wśród klientów.

Obsługa klienta

“Brak otrzymania zakupu i zwrotu pieniędzy”

“Brak odpowiedzi w sprawie zwrotu pieniędzy”

“Brak odpowiedzi na prośbę o wymianę produktu”

“Konieczność skorzystania z pomocy prawnej”

“Wydaje się być oszustwem.”

“Wydaje się być oszustwem.”

“Brak odpowiedzi na próby kontaktu.”

👍 0   👎 7

Obsługa klienta w MonkeyMum ma wiele wad. Brak odpowiedzi na próby zwrotu pieniędzy (25%), brak odpowiedzi na prośby o wymianę produktu (25%), konieczność skorzystania z pomocy prawnej (20%), wydaje się być oszustwem (15%) oraz brak odpowiedzi na próby kontaktu (15%) sprawiają, że doświadczenia klientów są niezadowalające.

Komunikacja

“Produkt nie zgadza się z opisem”

“Brak odpowiedzi na prośbę o wymianę produktu”

“Długotrwała nieodpowiedź”

👍 0   👎 3

Komunikacja MonkeyMum ma wiele wad, w tym brak odpowiedzi na prośby o wymianę produktu (33%), długotrwała nieodpowiedź (33%) oraz brak zgodności produktu z opisem (33%). Brak skutecznej komunikacji może wpływać negatywnie na doświadczenie klienta z firmą.

Polityka zwrotów

“Brak otrzymania zakupu i zwrotu pieniędzy”

“Brak odpowiedzi w sprawie zwrotu pieniędzy”

👍 0   👎 2

MonkeyMum ma fatalną politykę zwrotów, z brakiem otrzymania zakupów i zwrotu pieniędzy (50%) oraz brakiem odpowiedzi w sprawie zwrotów (50%). Dla wielu klientów jest to ogromnym problemem i powodem do rozczarowania. Sklep powinien poprawić swój proces zwrotów, aby lepiej obsługiwać klientów.