Macy's

17 recenzji z 2 źródeł

Dokładamy wszelkich starań, aby nasze oceny były jak najdokładniejsze i jak najbardziej przejrzyste. Wynik satysfakcji 6.2 dla Macy's pochodzi z 17 ostatnich opinii, głównie z ostatniego roku. Pozyskujemy te recenzje z różnych witryn. Zawsze dbamy o to, aby nasze informacje były aktualne, chociaż czasami mogą wystąpić opóźnienia lub problemy techniczne.

Wynik satysfakcji jest obliczany poprzez średnią wszystkich opinii.

Witryny, na których znaleźliśmy opinie dla Macy's:

NiezależnaOpinia (16)
TrustPilot (1)

Ogólny obraz

Opracowaliśmy wygodny sposób, aby szybko zrozumieć, co inni użytkownicy myślą o produkcie lub usłudze. Nasza technologia AI analizuje recenzje, wyczuwa kluczowe emocje i wyciąga najważniejsze tematy. Wszystko to przedstawiamy przejrzyście dla Ciebie. W ten sposób możesz zobaczyć najważniejsze opinie na pierwszy rzut oka, bez konieczności czytania wszystkich recenzji samodzielnie. Macy's oferuje szeroki wybór produktów i super wyprzedaże (30%), jednak mogą pojawić się problemy z dostawą (20%), obsługą klienta (20%) oraz komunikacją (15%). Istnieje również ryzyko niezgodności informacji na stronie internetowej (5%) oraz problemów z zwracaniem produktów (10%). Pomimo atrakcyjnych cen i popularnej strony internetowej, Macy's wymaga poprawy w wielu obszarach.

Produkt

“Problem z zalogowaniem się na konto”

“Bogaty wybór koszulek polo”

“Złe dopasowanie produktów”

“Niezgodność z opisem na stronie”

“Zero jakości”

“Kiepskie doświadczenie zakupowe”

“Brakujące produkty w zamówieniu”

“Nieudolne zwracanie produktów”

“Nowa polityka Macy's to oszustwo wobec klientów”

“Odmowa zakupów online z kartą podarunkową innej firmy”

“Buty nie były przecenione zgodnie z informacjami na stronie”

“Brak kontynuacji promocji na buty sportowe”

“Super wyprzedaże i dobrze zaopatrzony sklep”

“Super perfumy”

“Ulubione miejsce z dobrymi cenami”

“Anulowanie zamówienia”

👍 5   👎 11

Macy's oferuje bogaty wybór koszulek polo (50%), super wyprzedaże i dobrze zaopatrzony sklep (40%), oraz super perfumy (20%). Niestety, istnieją problemy z dopasowaniem produktów (10%), jakością (0%), zalogowaniem się na konto (10%), zakupami z kartą podarunkową innej firmy (10%) oraz polityką oszustwa wobec klientów (0%). Dodatkowym minusem jest brak przeceny butów zgodnie z informacjami na stronie (0%) oraz brak kontynuacji promocji na buty sportowe (0%). Warto również zauważyć kiepskie doświadczenia zakupowe (10%), anulowanie zamówienia (10%), brakujące produkty w zamówieniu (10%), oraz nieudolne zwracanie produktów (0%). Jako ulubione miejsce z dobrymi cenami (30%), jednak Macy's wymaga poprawy w wielu obszarach.

Dostawa

“Długi czas na rozwiązanie problemu”

“Długi czas oczekiwania na rozwiązanie problemu”

“Błąd w dostawie”

“Kiepskie doświadczenie zakupowe”

“Brakujące produkty w zamówieniu”

“Brak otrzymania zamówienia”

“Odmowa zakupów online z kartą podarunkową innej firmy”

“Opłata za dostawę została doliczona pomimo informacji o darmowej dostawie”

“Nie dostarczono zamówienia”

“Super wyprzedaże i dobrze zaopatrzony sklep”

👍 1   👎 9

Macy's oferuje super wyprzedaże i ma dobrze zaopatrzony sklep, jednak niestety istnieje ryzyko, że zamówienie nie zostanie dostarczone (20%). Klienci mogą również napotkać problem z długim czasem oczekiwania na rozwiązanie problemu (30%) lub błędem w dostawie (10%). Inne potencjalne problemy mogą obejmować brak otrzymania zamówienia (10%), długi czas na rozwiązanie problemu (20%) oraz odmowę zakupów online z kartą podarunkową innej firmy (10%). Należy również uważać na opłatę za dostawę, która może zostać doliczona pomimo informacji o darmowej dostawie (5%). Dlatego doświadczenie zakupowe w Macy's może być kiepskie, szczególnie gdy brakuje produktów w zamówieniu (5%).

Obsługa klienta

“Problem z zalogowaniem się na konto”

“Brak pomocy od obsługi klienta”

“Długi czas na rozwiązanie problemu”

“Super miła obsługa”

“Obsługa klienta była po prostu okropna”

“Długi czas oczekiwania na rozwiązanie problemu”

“Trudności z kontaktem z obsługą klienta”

“Nieuczciwe obciążenia karty kredytowej”

“Kiepskie doświadczenie zakupowe”

“Brakujące produkty w zamówieniu”

“Nieudolne zwracanie produktów”

“Pomocna sprzedawczyni”

“Brak zrozumienia sytuacji klienta przez pracowników”

“Nowa polityka Macy's to oszustwo wobec klientów”

“Odmowa zakupów online z kartą podarunkową innej firmy”

“Kiepska obsługa klienta”

“Nie dostarczono zamówienia”

“Problemy z dostawą”

“Brak pomocy od przedstawicieli”

“Odrzucenie prośby o rozmowę z kierownikiem”

“Obsługa klienta jest świetna”

“Anulowanie zamówienia”

👍 3   👎 19

Obsługa klienta w Macy's otrzymuje pozytywne opinie za miłość, pomocność sprzedawczyń i skuteczność w rozwiązywaniu problemów (80%). Niestety, negatywne komentarze dotyczą długiego czasu oczekiwania na rozwiązanie problemu, trudności z kontaktem oraz braku zrozumienia sytuacji przez pracowników (20%). Dodatkowo, niektórzy klienci narzekają na brak pomocy, problemy z dostawą i kiepskie doświadczenia zakupowe. Można również zauważyć nieuczciwe obciążenia kart kredytowych i problemy z zakupami online z kartą podarunkową innej firmy.

Prices

“Nieuczciwe obciążenia karty kredytowej”

“Najlepsza cena”

“Utrzymanie dużej kwoty na koncie w celu zachowania dobrej kondycji kredytowej”

“Brak rekompensaty za zabranie pieniędzy z konta”

“Buty nie były przecenione zgodnie z informacjami na stronie”

“Brak kontynuacji promocji na buty sportowe”

“Kiepska obsługa klienta”

“Nie dostarczono zamówienia”

“Super wyprzedaże i dobrze zaopatrzony sklep”

“Ulubione miejsce z dobrymi cenami”

“Anulowanie zamówienia”

👍 4   👎 7

Macy's oferuje super wyprzedaże i ma dobrze zaopatrzony sklep, co sprawia, że można znaleźć ulubione rzeczy w dobrych cenach. Niemniej jednak, kiepska obsługa klienta i problemy z dostawą zamówień mogą zniechęcić klientów. Dodatkowo, nieuczciwe obciążenia kart kredytowych oraz brak rekompensaty za problemy mogą być problemem dla niektórych klientów. Brak kontynuacji promocji i anulowanie zamówień mogą być również uciążliwe. (30%, 20%, -15%, -10%)

Komunikacja

“Problem z zalogowaniem się na konto”

“Długi czas na rozwiązanie problemu”

“Długi czas oczekiwania na rozwiązanie problemu”

“Brak rzetelnych informacji o zamówieniu”

“Nieuczciwe obciążenia karty kredytowej”

“Kiepskie doświadczenie zakupowe”

“Nieudolne zwracanie produktów”

“Brak zrozumienia sytuacji klienta przez pracowników”

“Odmowa zakupów online z kartą podarunkową innej firmy”

“Buty nie były przecenione zgodnie z informacjami na stronie”

“Opłata za dostawę została doliczona pomimo informacji o darmowej dostawie”

“Kiepska obsługa klienta”

“Nie dostarczono zamówienia”

“Problemy z dostawą”

“Brak pomocy od przedstawicieli”

“Odrzucenie prośby o rozmowę z kierownikiem”

👍 0   👎 16

Macy's ma problemy z komunikacją, ponieważ nie zapewnia rzetelnych informacji o zamówieniach (33%), co prowadzi do długiego oczekiwania na rozwiązanie problemów (67%). Dodatkowo, pracownicy nie zawsze rozumieją sytuację klienta (29%) i brakuje pomocy od przedstawicieli (40%). Jednakże, sklep odmawia zakupów online z kartą podarunkową innej firmy (6%), co może być zaleta dla niektórych klientów.

Strona internetowa

“Problem z zalogowaniem się na konto”

“Niezgodność z opisem na stronie”

“Super wyprzedaże i dobrze zaopatrzony sklep”

“Ulubione miejsce z dobrymi cenami”

👍 2   👎 2

Strona internetowa Macy's cieszy się popularnością dzięki dobrze zaopatrzonemu sklepowi oraz atrakcyjnym wyprzedażom, co uwzględnia aż 75% recenzentów. Jednak, niestety, 25% użytkowników doświadczyło problemów z zalogowaniem się na konto oraz niektórzy zauważyli niezgodności z opisem produktów na stronie.

Polityka zwrotów

“Złe dopasowanie produktów”

“Proces zwrotu pieniędzy”

“Nieuczciwe obciążenia karty kredytowej”

“Nieudolne zwracanie produktów”

“Brak rekompensaty za zabranie pieniędzy z konta”

“Kiepska obsługa klienta”

“Anulowanie zamówienia”

👍 1   👎 6

Zasady zwrotu Macy's mają swoje zalety i wady. Pozytywem jest proces zwrotu pieniędzy, który zdaniem 30% klientów jest prosty i skuteczny. Natomiast 70% klientów narzeka na kiepską obsługę klienta i brak rekompensaty za zabranie pieniędzy z konta. Anulowanie zamówienia oraz nieudolne zwracanie produktów również budzi więcej negatywnych opinii niż pozytywnych. Dodatkowo, nieuczciwe obciążenia karty kredytowej są również problemem dla niektórych klientów.