Coś Dobrego

Wszystkie opinie

Coś Dobrego

100% Kupiłbym tu ponownie

Opinie, skargi i doświadczenia klientów Napisz opinię

Poznaj niezależnie opinie, doświadczenia klientów oraz ich skargi! Dowiedz się o najlepszych sklepach online i dostawcach usług. Teraz klienci decydują, które sklepy są godne uwagi a które nie!

Uwaga: Co mówią nasi klienci?

M
Maria
Niestety moja opinia o sklepie i jakości obsługi się zmieniła.Nie jestem nowym klientem,tak więc mogę porównac jakość obsługi jaka była parę lat temu i jaka jest teraz.Wygląda na to że przestali &q...Czytacz dalej

Wszystkie opinie (1)

  • Nie ma jeszcze żadnych opini!

    Znajdź firmy, z którymi masz doświadczenie i napisz o nich opinie! Twoje opinie przyczyniają się do większej przejrzystości rynku i zwiększają wiarygodność firm..

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    kilka produktów

    Niestety moja opinia o sklepie i jakości obsługi się zmieniła.Nie jestem nowym klientem,tak więc mogę porównac jakość obsługi jaka była parę lat temu i jaka jest teraz.Wygląda na to że przestali "ogarniać" temat.Po pierwsze nie odpowiadają na e-maile,nie potwierdzają otrzymania e-maila.Trudno jest się dodzwonić ,wymaga to poświęcenia dość dużej "porcji " czasu.Po dodzwonieniu z reguły osoba odbierająca telefon stara się Ciebie jako klienta zbyć jak naj szybciej posługując się ogólnikami w rodzaju ,sprawa jest w toku,będzie załatwiona ,zajmuje sie nią koleżanka i tym podobne znane "chwyty" w temacie jak się pozbyć "namolnego" klienta ,który oczekuje rzetelnej obsługi.Ostatnim takim typowym zwrotem ,który ma zamknąć sprawę jest argument"mamy taki wzrost zamówien bo ... i tu następuje święta,nowy rok jeszcze brakuje argumentu bo jest zima :) , zę chwilowo nie mamy możliwości odpowiadania każdemu klientowi.Typowe ,widać że osoby odpowiadające za kontakt z klientem są po kursie - jak spławić klienta w sposób szybki a skuteczny .Jest to żalosne i nie profesjonalne.Sklep Ale Dobre oferuje również swoją własną gwarancję na produkty ,które sprzedaje tzw.365 dniową ,kiedy można zwrócić zakupiony produkt do sklepu ,żądając zwrotu pieniędzy za zakupiony produkt.Oczywiście trzeba ponieść koszty wysyłki,które nie są zwracane.Polityka jaką w tej sprawie "uprawia" Sklep Ale Dobre jest dość typowa.Mimo otrzymania zwróconego produktu,nie potwierdza otrzymania zwrotu,wykorzystuje do maksimum dozwolony czas na zwrot pieniędzy 14 dniowy,przetrzymując je na swoim koncie.Do tej pory sądziłam że takie praktyki stosują tylko sklepy o wątpliwej reputacji,a okazuje się że sklep Ale Dobre w szybkim tempie dołączył do listy owych sklepów.Duże rozczarowanie.Kobieta odbierająca mój telefon z pytaniem dlaczego zwrot pieniędzy jeszcze sie nie dokonał mimo upłynięcia 12 dni od otrzymania zwrotu towaru,stwierdziła że mają na to 14 dni zgodnie z prawem.Ani przepraszam za brak poinformowania o otrzymaniu towaru,tylko odpowiedź utrzymana w tonie " czego się czepiasz człowieku"mamy 14 dni i koniec.Nie mogła zrozumieć ,albo nie chciała że takie zachowanie jest po prostu nie przyzwoite.Skoro zwrot towaru się dokonał ,został zarejestrowany to zwrot pieniędzy powinien być dokonany niezwłocznie ,a nie w ostatnim dniu ,który ich do tego zobowiązuje.I tak Sklep Ale Dobre w szybki sposób zepsuł sobie dobrą do tej chwili opinię.Nie będzie łatwo ją odzyskać.


Inni również oglądali

Logo Cafe Silesia

Cafe Silesia

1 opinie

Wiele osób nie wyobraża sobie dnia bez co najmniej jednej filiżanki kawy. Podczas gdy dla niektórych osób jest to ob...

Logo fit-catering

fit-catering

1 opinie

Każdy z nas chce być zdrowym i mieć smukłą sylwetkę. Prawidłowy s...

Logo YFOOD.PL

YFOOD.PL

1 opinie

O firmie YFood Marka YFood została założona w 2017 roku przez Bena Kremera i Noëla Bollmanna, którzy postanowili zrewol...

Logo HelloDogs

HelloDogs

1 opinie

Być może jesteś właścicielem psa? Jeżeli tak, doskonale wiesz, że odpowiedni pokarm jest kluczowy do zdrowego za...