globol

7 recenzji z 2 źródeł

Dokładamy wszelkich starań, aby nasze oceny były jak najdokładniejsze i jak najbardziej przejrzyste. Wynik satysfakcji 8 dla globol pochodzi z 7 ostatnich opinii, głównie z ostatniego roku. Pozyskujemy te recenzje z różnych witryn. Zawsze dbamy o to, aby nasze informacje były aktualne, chociaż czasami mogą wystąpić opóźnienia lub problemy techniczne.

Wynik satysfakcji jest obliczany poprzez średnią wszystkich opinii.

Witryny, na których znaleźliśmy opinie dla globol:

NiezależnaOpinia (3)
TrustPilot (4)

Ogólny obraz

Opracowaliśmy wygodny sposób, aby szybko zrozumieć, co inni użytkownicy myślą o produkcie lub usłudze. Nasza technologia AI analizuje recenzje, wyczuwa kluczowe emocje i wyciąga najważniejsze tematy. Wszystko to przedstawiamy przejrzyście dla Ciebie. W ten sposób możesz zobaczyć najważniejsze opinie na pierwszy rzut oka, bez konieczności czytania wszystkich recenzji samodzielnie. Globol oferuje szybką rezerwację (50%) i możliwość ominiecia kolejki (50%), jednak zdarzają się opóźnienia w procesie rezerwacji (20%). Dostawa otrzymuje 50% pozytywnych opinii, ale opóźnione rezerwacje (25%), długi czas oczekiwania (25%) i brak elastyczności w godzinach zwiedzania (25%) są negatywnymi punktami. Obsługa klienta otrzymuje doskonałą opinię ze względu na łatwy kontakt, szybkie odpowiedzi, perfekcyjną obsługę klienta i możliwość pominięcia kolejki, jednak niektórzy klienci zgłaszają problemy z elastycznością godzin zwiedzania (20%). W komunikacji z personelem Globalu doceniona została pomocność i łatwość kontaktu przez 67% recenzentów, jednak prenotacje opóźnione i długie oczekiwanie (33%) oraz brak elastyczności w godzinach zwiedzania wpłynęły negatywnie na ogólną ocenę usług komunikacyjnych.

Produkt

“Ominięcie kolejki”

“Globol Rome Pass fa quello che promette”

“prenotazione ritardata”

“Prenotazione veloce”

👍 3   👎 1

Produkt Globol oferuje szybką rezerwację (50%), umożliwia omijanie kolejek (50%), jednak zdarzają się opóźnienia w procesie rezerwacji (20%).

Dostawa

“Ominięcie kolejki”

“Brak elastyczności godzin zwiedzania”

“prenotazione ritardata”

“attesa prolungata”

👍 1   👎 3

Dostawa globol otrzymuje 50% pozytywnych opinii. Wśród zalet jest możliwość ominiecia kolejki (25%), ale opóźnione rezerwacje (25%) oraz długi czas oczekiwania (25%) stanowią negatywne punkty. Dodatkowo, brak elastyczności w godzinach zwiedzania również został zauważony jako wada (25%).

Obsługa klienta

“Ominięcie kolejki”

“Brak elastyczności godzin zwiedzania”

“Łatwy kontakt z obsługą klienta”

“Pomocna obsługa klienta”

“Łatwy kontakt i pomocny personel”

“Globol Rome Pass fa quello che promette”

“Customer service ha risposto immediatamente”

“Servizio perfetto”

“guida superficiale”

“diversità nazionale”

“Prenotazione veloce”

“Servizio clienti perfetto”

👍 10   👎 2

Customer Service w Globol oferuje łatwy kontakt z pomocnym personelem (80%), szybką odpowiedź na pytania (100%), perfekcyjną obsługę klienta (100%), oraz możliwość pominięcia kolejki (100%). Niestety, nie wszystkie godziny zwiedzania są elastyczne (20%).łącznie, Globol ma doskonałą opinię jeśli chodzi o obsługę klienta.

Komunikacja

“Ominięcie kolejki”

“Brak elastyczności godzin zwiedzania”

“Łatwy kontakt z obsługą klienta”

“Łatwy kontakt i pomocny personel”

“Customer service ha risposto immediatamente”

“prenotazione ritardata”

“attesa prolungata”

👍 4   👎 3

Global ma bardzo pomocny personel i łatwy kontakt z obsługą klienta, co zostało docenione przez 67% recenzentów. Klienci byli zadowoleni z szybkiej odpowiedzi obsługi klienta, jednak 33% z nich narzekało na prenotację opóźnioną i długie oczekiwanie. Pomimo możliwości ominiecia kolejki, niektórzy klienci narzekali na brak elastyczności godzin zwiedzania, co wpłynęło na ogólną ocenę usług komunikacyjnych Globalu.