Sposoby na zwiększenie masy - jak wybrać białko w proszku?

Sposoby na zwiększenie masy - jak wybrać białko w proszku?

Dieta

Czy ćwiczysz energicznie? Pewnie Chcesz, aby Twoje wysiłki nie poszły na marne, a szybko zyskały piękną masę mięśniową? Zdecydowanie warto kupować suplementy, które pomogą nam szybko osiągnąć ten efekt. Jakie składniki odżywcze można zastosować, aby Twoja masa mięśniowa była idealna i niesamowita? Możliwe, że jesteś na początku swojej ciężkiej drogi do idealnej sylwetki. Nie zniechęcaj się, początki bywają trudne i obfitują w masę pytań. Często pojawia się to, czym w rzeczywistości są suplementy diety? Bez obaw. Tak jak z każdym nowym tematem, czy zainteresowaniem, lub może nawet hobby potrzebne jest uzupełnienie informacji. Bez tego ani rusz. Poniżej znajdziesz odrobinę wartościowej wiedzy.

Stawiamy na suplementy na masę

Masz tylko jeden cel – zbudować silną tkankę mięśniową. Trenujesz regularnie, jesz w sam raz, ale nadal czujesz, że czegoś brakuje, więc efekt jest szybki i doskonały. Oczywiście wiele odżywek sprawdzi się idealnie, dzięki czemu szybciej i co najważniejsze przy mniejszym wysiłku uzyskasz wymarzoną sylwetkę. Obecnie ani zawodowi sportowcy, ani amatorzy nie mogą narzekać na brak suplementów i odżywek, które pomagają szybko i bezpiecznie budować masę mięśniową. Na rynku jest wiele takich produktów i często trudno zdecydować, co wybrać. Poniżej przedstawiamy najlepsze i najskuteczniejsze suplementy diety, które mogą wzmocnić masę mięśniową i zdecydowanie warte są spróbowania. Warto również spróbować samemu przygotować odpowiednie koktajle lub całe posiłki, które będą bogate w zawartość białka.

Suplementy dla sportowców, czyli białko w proszku

Doskonale wiemy, że białko jest najważniejszym budulcem naszych mięśni. Dlatego odżywki białkowe są niezbędnym elementem diety każdego sportowca wyczynowego i amatorskiego. Odżywka bardzo dobrze nadaje się do syntezy białka mięśniowego, a także dostarcza sporo aminokwasów dla naszego organizmu. Są niezbędne do budowy mięśni, ale są również bogate w enzymy i tkankę łączną. Jeśli zastosujemy odżywki białkowe, to doskonale wesprzemy budowę naszej masy mięśniowej. Dodatkowo wspieramy również siłę i siłę mięśni, dzięki czemu mamy możliwość ćwiczyć dłużej, a nasze ćwiczenia będą bardziej efektywne. Całość składa sprawia, że nasz organizm pracuje w odpowiedni sposób. Ma dostateczną ilość energii, która zostanie spożytkowana w trakcie wyczerpujących ćwieczeń.

Poza białkiem i suplementami, ważna również kreatyna

Kreatyna jest niezbędna dla sportowców, ponieważ ma silne działanie anaboliczne, wspierając tym samym rozwój mięśni. Spożywana przez nas kreatyna magazynowana jest w naszym organizmie w postaci fosforanu kreatyny, warto pamiętać, że ponad 90% jej magazynowania jest magazynowane w mięśniach. Z kolei jest wykorzystywany podczas ćwiczeń jako jedno z najdoskonalszych źródeł energii, które możesz wykorzystać podczas treningu. Dzięki temu każda sesja treningowa może być bardziej intensywna, trwać dłużej, a przez to bardziej intensywna. Wpływ kreatyny na budowanie masy mięśniowej był wielokrotnie testowany. Najważniejszy eksperyment potwierdził jego pozytywny wpływ na naszą masę mięśniową, kondycję, siłę i regenerację organizmu po treningu, przeprowadzony przez dr Murraya Chruscha, który pracuje na Uniwersytecie Saskatchewan w Kanadzie. W tym badaniu stwierdzono, że przyjmowanie suplementów keratynowych w ciągu dwunastu tygodni może zwiększyć masę mięśniową nawet o dwa kilogramy. W efekcie skuteczność naszych szkoleń wzrosła o ponad trzydzieści procent. Dlatego kreatyna i białko to najważniejsze elementy w diecie, a każdy sportowiec, który chce szybko uzyskać odpowiednie i satysfakcjonujące wyniki, powinien je stosować. Odpowiednia suplementacja i wsparcie naszego organizmu da najlepsze ostateczne efekty.

Czy białko w proszku jest na pewno bezpieczne?

Aby wyjaśnić, białko jest bardzo ważnym elementem zdrowej i zróżnicowanej diety, ale białko przetworzone i sproszkowane nie jest najlepszym rozwiązaniem. Spożywanie białka zwierzęcego i białka roślinnego w mięsie jest korzystniejsze dla naszego zdrowia. Lekarze zalecają, aby mężczyźni spożywali 56 gramów białka dziennie, a kobiety 46 gramów białka dziennie. Oczywiście, niektórzy ludzie potrzebują więcej białka do prawidłowego funkcjonowania, szczególnie dotyczy to osób aktywnych fizycznie, a zwłaszcza kulturystów. Oczywiście białko znajduje się w produktach, które są łatwo dostępne na sklepowych półkach. Białko znajdziemy w mięsie, warzywach, ryżu, produktach mlecznych i wielu innych produktach, które są zdecydowanie zdrowsze niż białko w proszku. Niestety, niektórzy wolą szybko i łatwo uzupełnić poziom białka, a jak wiadomo proszek nie wymaga rozmrażania, gotowania itp. Osoby tolerujące laktozę mogą bez problemu zaopatrzyć się w produkty mleczne takie jak ser, mleko, kefir czy jogurt.

Przygotuj samodzielnie napój białkowy!

Bez względu na cel, białko należy uzupełnić. Po treningu musisz uzupełnić utratę białka. Może odbudowywać uszkodzone tkanki i tworzyć nowe. Produkty, które pomagają zaspokoić Twoje zapotrzebowanie na białko, są wszędzie. Nie tylko podczas forsownych ćwiczeń warto włączyć je do swojej diety. Jajka, ryby, mięso, krewetki i produkty mleczne są uważane za najlepsze źródła białka. Najwyższą wartość odżywczą ma białko pochodzenia zwierzęcego. Produkty roślinne obejmują soję, soczewicę, ciecierzycę, groch i rośliny strączkowe lub rośliny strączkowe. Warto też spróbować migdałów, orzeszków ziemnych, orzechów włoskich, orzechów nerkowca i pistacji. Odżywki białkowe możesz również przygotować w domu. Osoby o zwiększonej aktywności fizycznej chętnie włączają do swojej diety specjalistyczne odżywki białkowe. Fakty dowiodły, że produkty znajdujące się w lodówce można wykorzystać do przygotowania bogatych w białko koktajli. Dlatego pamiętajcie - czasem wystarczy odrobina kreatywności i szczerej chęci, aby zaspokoić nasze podstawowe potrzeby związane z odpowiednią ilością białka w organiźmie.

Więcej Dieta