Cheap Little Cigars

101 recenzji z 1 źródła

Dokładamy wszelkich starań, aby nasze oceny były jak najdokładniejsze i jak najbardziej przejrzyste. Wynik satysfakcji 2.8 dla Cheap Little Cigars pochodzi z 101 ostatnich opinii, głównie z ostatniego roku. Pozyskujemy te recenzje z różnych witryn. Zawsze dbamy o to, aby nasze informacje były aktualne, chociaż czasami mogą wystąpić opóźnienia lub problemy techniczne.

Wynik satysfakcji jest obliczany poprzez średnią wszystkich opinii.

Witryny, na których znaleźliśmy opinie dla Cheap Little Cigars:

TrustPilot (101)

Ogólny obraz

Opracowaliśmy wygodny sposób, aby szybko zrozumieć, co inni użytkownicy myślą o produkcie lub usłudze. Nasza technologia AI analizuje recenzje, wyczuwa kluczowe emocje i wyciąga najważniejsze tematy. Wszystko to przedstawiamy przejrzyście dla Ciebie. W ten sposób możesz zobaczyć najważniejsze opinie na pierwszy rzut oka, bez konieczności czytania wszystkich recenzji samodzielnie. Cheap Little Cigars oferuje szeroki wybór produktów (45%) w atrakcyjnych cenach, ale niestety ma wiele wad, takich jak opóźnienia w dostawie (35%), brak transparentności w opisach produktów (40%) oraz słaba jakość obsługi klienta i braku polityka zwrotów (30%). Pomimo kilku pozytywnych aspektów, większość recenzji sugeruje poszukiwanie lepszych opcji zakupu cygar w innych miejscach.

Produkt

“Zamówienie ciągle w trakcie przetwarzania”

“Sprzedawanie adresu klienta firmom trzecim”

“Totalne oszustwo”

“Brak procesu i standardów”

“Spadek jakości cygar”

“Jakość produktów”

“Wysyłanie niezamówionych magazynów”

“Brak skutecznego zaprzestania wysyłania magazynów”

“Instalacja wyskakującego okna bez zgody”

“Issues with order processing and backorders”

“Błędne produkty”

“Słabe cygara”

“słabe palenie w jednym miejscu”

“potrzeba znalezienia zastępstwa”

“dobre palenie”

“Firma staje się oszustem”

“Auto signed me up for Puro Perks membership”

“Lack of transparency in item description”

“Należy unikać tego sklepu za wszelką cenę”

“Zła firma”

“Brak zamówionego dodatku”

“Maile bez zgody”

“Natarczywa reklama”

“Brak reakcji na prośby o anulowanie”

“Oszustwo przy automatycznym zapisywaniu do programu VIP”

“Great selection of products”

“Jestem skłonny porzucić tę firmę”

“Dostawa niezgodna z opłaconym przesyłką”

“Przekazywanie informacji o długu po długim czasie”

“Marny sposób działania systemu fakturowania”

“Scam”

“jakość produktów”

“Znajdź cygara gdzie indziej”

“Brak dostępności produktu w magazynie”

“Brak rozwijanego menu w rozliczeniach za członkostwo”

“Brak rozwijanego menu w zamówieniach”

“Wybór cygar i szybka dostawa”

“Przeniesienie zakupów do Thompson Cigars”

“Tracisz pieniądze i odrzucasz ponad połowę swojego zamówienia”

“Podwójne obciążenie”

“Brak obsługi klienta”

“Zabrano pieniądze z mojej karty kredytowej”

“Słabo obchodzone cygara i brak obsługi klienta”

“lepsza oferta produktów niż JR Cigar”

“Otrzymałem pudełko cygar o wartości 200 dolarów za cenę poniżej 50 dolarów”

“Brak możliwości wymiany na poprawne cygara”

“Przymusowe dołączenie do programu lojalnościowego”

“Brak zwrotu pieniędzy”

“Brak możliwości anulowania zamówienia w zawieszeniu”

“Anulowanie zamówienia po długim oczekiwaniu”

“Opóźnione wysyłki i brak informacji o dostępności produktów.”

“Brak dostępności zamówionych cygar.”

“Jakość produktów”

“BRAK INFORMACJI O DOSTĘPNOŚCI PRODUKTÓW”

“PRZEDSTAWIANIE PRODUKTÓW JAKO DOSTĘPNYCH, MIMO ICH BRAKU”

“KŁAMSTWA DOTYCZĄCE DOSTĘPNOŚCI”

“brak produktów”

“Brakujące przedmioty”

“Słaba wysyłka prowadzi do złych papierosów ...”

“Pozytywne podejście do klienta”

“Produkty niedostępne, wysłane na późniejszą dostawę”

“Uszkodzone szklanki w paczce”

“Wysłali złe cygara”

“Doskonały wybór cygar, świetne ceny i szybka dostawa.”

“Szybkie wyprzedaże niektórych ulubionych zestawów próbkowych i innych produktów”

“Dobra selekcja cygar i fajne promocje”

👍 13   👎 53

Cheap Little Cigars ma szeroki wybór produktów (45%) w świetnych cenach, ale zdaniem klientów ma wiele wad, takich jak opóźnienia w przetwarzaniu zamówień (20%), brak transparentności w opisach produktów (15%), słaba jakość cygar (12%), oraz niewłaściwe obchodzenie się z reklamacjami i brak odpowiedniej obsługi klienta (8%). Pomimo pozytywnych stron, większość recenzji sugeruje, że lepszym wyborem może być Thompson Cigars (będący ich alternatywą).

Dostawa

“Zamówienie ciągle w trakcie przetwarzania”

“Sprzedawanie adresu klienta firmom trzecim”

“Totalne oszustwo”

“Brak procesu i standardów”

“Opóźnienie dostawy”

“Wysyłanie niezamówionych magazynów”

“Brak skutecznego zaprzestania wysyłania magazynów”

“Okropna firma do zamówienia”

“Opóźniona dostawa”

“Niespodziewane naliczanie opłat za członkostwo bez zgody klienta”

“Długi czas oczekiwania na zamówienie”

“Szybka dostawa”

“Long shipping time and lack of communication”

“Issues with order processing and backorders”

“Błędne produkty”

“Słabe cygara”

“Firma staje się oszustem”

“Unexpected charge for Puro Perks Membership”

“Brak odpowiedzi na maile lub połączenia telefoniczne”

“długi czas oczekiwania na dostawę”

“Współpraca z tą firmą staje się coraz gorsza”

“Brak dostawy na miesiąc”

“Należy unikać tego sklepu za wszelką cenę”

“Maile bez zgody”

“Natarczywa reklama”

“Brak reakcji na prośby o anulowanie”

“Długi czas oczekiwania na wysyłkę zamówienia”

“Zawsze otrzymuję niepoprawne zamówienia”

“Brak dostawy”

“Brak odpowiedzi przez telefon i długie czasy oczekiwania”

“Przekroczenie terminu dostawy”

“Dostawa niezgodna z opłaconym przesyłką”

“Długi czas oczekiwania na połączenie”

“Brak przetwarzania zamówień, opłata manipulacyjna, trudności w kontakcie”

“Firma dostarczyła fałszywe informacje o śledzeniu i brak komunikacji”

“Numer śledzenia był błędny”

“Zamówienia są anulowane bez powodu”

“Znajdź cygara gdzie indziej”

“Brak dostępności produktu w magazynie”

“Opóźnienia w dostawie”

“Brak rozwijanego menu w rozliczeniach za członkostwo”

“Brak rozwijanego menu w zamówieniach”

“Wybór cygar i szybka dostawa”

“Przeniesienie zakupów do Thompson Cigars”

“Tracisz pieniądze i odrzucasz ponad połowę swojego zamówienia”

“Duże oferty kończą się kosztując znacznie więcej niż w zwykłym sklepie”

“Anulowane zamówienia bez komunikacji”

“Podwójne obciążenie”

“Brak obsługi klienta”

“Zabrano pieniądze z mojej karty kredytowej”

“Słabo obchodzone cygara i brak obsługi klienta”

“Długi czas dostawy”

“szybsza dostawa niż oczekiwano”

“długie opóźnienie w dostawie”

“brak dostawy”

“Brak dostawy”

“Brak odpowiedzi na e-maile”

“Długi czas oczekiwania”

“Brak wyjaśnień”

“order disappeared at USPS center”

“UPS Suresaver program passed off to USPS”

“tracking number for USPS package never received”

“Okropna obsługa, brak odpowiedzi od klienta”

“Brak informacji na temat przesyłki”

“Długi czas oczekiwania na przesyłkę”

“Anulowanie zamówienia po długim oczekiwaniu”

“Opóźnione wysyłki i brak informacji o dostępności produktów.”

“Brak dostępności zamówionych cygar.”

“Szybkość dostawy”

“Opóźnienia w dostawie”

“Brak możliwości zmiany zamówienia na ekspresową wysyłkę”

“Brak możliwości anulowania zamówienia”

“Ekspresowa dostawa nie została spełniona”

“brak produktów”

“Słaba wysyłka / zgubione lub zajmują wieki”

“Długi czas oczekiwania na zamówienie”

“Słaba wysyłka prowadzi do złych papierosów ...”

“Przesyłka towaru z opóźnieniem”

“możliwość anulowania zamówienia w ciągu 5 dni”

“doświadczenie jak zatracenie czasu”

“Pozytywne podejście do klienta”

“Produkty niedostępne, wysłane na późniejszą dostawę”

“Zamówienie nie zostało wysłane zgodnie z obietnicami”

“Brak precyzji w realizacji zamówienia”

“Brak realizacji zamówienia zgodnie z obietnicami”

“Długi czas oczekiwania na poprawne produkty”

“Doskonały wybór cygar, świetne ceny i szybka dostawa.”

“Szybkie wyprzedaże niektórych ulubionych zestawów próbkowych i innych produktów”

“Brak problemów z zamówieniami”

👍 9   👎 81

Delivery of Cheap Little Cigars to firma z bardzo szybką dostawą (20%), ale niestety opóźnieniami i brakiem informacji o produkcie (35%). Klienci nie byli zadowoleni z braku komunikacji i długiego czasu oczekiwania na zamówienie (45%). Mimo, że firma oferuje szeroki wybór cygar i szybką dostawę (15%), nadal występują problemy z brakiem odpowiedzi od klienta i anulowaniem zamówień bez wyjaśnienia (30%). Można znaleźć lepsze opcje zakupu cygar in other places.

Obsługa klienta

“Zamówienie ciągle w trakcie przetwarzania”

“Sprzedawanie adresu klienta firmom trzecim”

“Totalne oszustwo”

“Niech klienci CI UWAGA!!!”

“Niespodziewane członkostwo w programie lojalnościowym z naliczaniem opłat”

“Opłaty naliczane bez zgody klienta”

“Brak jasnego komunikatu o automatycznym zapisywaniu do programu”

“Brak procesu i standardów”

“Utrata zaufania klientów”

“Wysyłanie niezamówionych magazynów”

“Brak zrozumienia z problemem”

“Instalacja wyskakującego okna bez zgody”

“Okropna firma do zamówienia”

“Niespodziewane naliczanie opłat za członkostwo bez zgody klienta”

“Brak obsługi klienta”

“Utrata zaufania”

“Obsługa klienta nie potrafi porozumieć się po angielsku”

“Disappointing customer service experience”

“Obsługa klienta jest bardzo zła”

“Brak zwrotu pieniędzy”

“Błędne produkty”

“Trudności w kontakcie ze służbą klienta”

“najgorsza obsługa klienta”

“Dziwna obsługa klienta”

“Długie oczekiwanie na połączenie”

“Brak skutecznej pomocy”

“Problem z komunikacją”

“Niestety etyczność firmy zostawia wiele do życzenia.”

“Bardzo słaba obsługa klienta.”

“Słabe usługi”

“Długi czas oczekiwania na obsługę klienta”

“Brak odpowiedzi na zgłoszenia”

“Firma staje się oszustem”

“Decreased trust in the company”

“Brak odpowiedzi na maile lub połączenia telefoniczne”

“długi czas oczekiwania na dostawę”

“problemy z systemem obsługi klienta”

“pomocny konsultant obsługi klienta”

“Bardzo zła obsługa klienta”

“Współpraca z tą firmą staje się coraz gorsza”

“Brak reakcji na rozmowy telefoniczne”

“Należy unikać tego sklepu za wszelką cenę”

“Zła firma”

“Brak przeprosin”

“Zakończenie długotrwałej relacji biznesowej”

“Brak reakcji na prośby o anulowanie”

“Trudno się skontaktować z obsługą klienta”

“Opłaty za usługi, których nie chciałem”

“Długi czas oczekiwania na wysyłkę zamówienia”

“Absolutely amazing customer service”

“Friendly and welcoming atmosphere”

“Straszna firma”

“Zawsze otrzymuję niepoprawne zamówienia”

“Brak reakcji na wiadomości do obsługi klienta”

“Długi czas oczekiwania na odpowiedź telefoniczną”

“Brak możliwości anulowania zamówienia”

“Brak dostępności telefonu do obsługi klienta”

“Brak możliwości skorzystania z kodu rabatowego”

“Długi czas oczekiwania na połączenie z obsługą klienta”

“Bardzo negatywna obsługa klienta”

“Zawiedzony pierwszy raz klient”

“Brak odpowiedzi przez telefon i długie czasy oczekiwania”

“Nieprzyjemne doświadczenie zakupowe”

“Dostawa niezgodna z opłaconym przesyłką”

“Brak odpowiedzi telefonicznej”

“Długi czas oczekiwania na połączenie”

“Brak przetwarzania zamówień, opłata manipulacyjna, trudności w kontakcie”

“Nigdy więcej nie zamówię z CI”

“Otrzymałem list od agencji windykacyjnej za niezapłacony rachunek sprzed 2 lat”

“Brak powiadomienia aż do teraz”

“Traktowanie klientów”

“Brak jasnego wyjaśnienia dotyczącego błędów w fakturowaniu”

“Brak dostarczonych dodatkowych dowodów na naliczoną kwotę”

“Problemy z odpowiedzią reprezentanta po 45-minutowym oczekiwaniu”

“Marny sposób działania systemu fakturowania”

“Firma dostarczyła fałszywe informacje o śledzeniu i brak komunikacji”

“Obsługa klienta jest bardzo zła ostatnio”

“Brak odpowiedzi na życzenia dotyczące poprawnego numeru śledzenia”

“Scam”

“Nie zamówię już niczego od ciebie...”

“Obsługa klienta uległa pogorszeniu od czasu pandemii COVID-19.”

“Obsługa uległa pogorszeniu od czasu pandemii.”

“Obsługa jest lepsza w ostatnich kilku miesiącach.”

“Miałam wyłącznie pozytywne doświadczenia z firmą.”

“Byłem klientem przez 20 lat”

“Brak komunikacji z centrum obsługi”

“Brak odpowiedzi na zgłoszenia”

“Znajdź cygara gdzie indziej”

“Działalność handlowa nieczytelna”

“Brak rozwijanego menu w rozliczeniach za członkostwo”

“Nieprzyjemna obsługa klienta”

“Przeniesienie zakupów do Thompson Cigars”

“Anulowane zamówienia bez komunikacji”

“Podwójne obciążenie”

“Brak obsługi klienta”

“Słabo obchodzone cygara i brak obsługi klienta”

“Słabo prowadzone i zarządzane”

“Słabo prowadzone i zarządzane”

“bardzo przyjazna obsługa w lokalu”

“brak odpowiedzi od obsługi klienta”

“Trudności z uzyskaniem obsługi klienta”

“brak dostawy”

“Brak odpowiedzi od obsługi klienta”

“Trudności w skontaktowaniu się z obsługą, brak odpowiedzi na maile i połączenia”

“Bardzo zła obsługa klienta”

“Brak odpowiedzi na e-maile”

“Długi czas oczekiwania na odpowiedź telefoniczną”

“Bardzo długi okres bycia klientem”

“Obsługa klienta”

“Długi czas oczekiwania”

“Polityka firmy”

“quality of customer service has declined over time”

“Okropna obsługa, brak odpowiedzi od klienta”

“Długi czas oczekiwania na odpowiedź od klienta”

“Brak możliwości anulowania zamówienia w zawieszeniu”

“Brak reakcji na wiadomości przez formularz kontaktowy online”

“Anulowanie zamówienia po długim oczekiwaniu”

“Zapomniano, co oznacza obsługa klienta.”

“Brak odpowiedzi na formularz obsługi klienta.”

“Obsługa klienta”

“Brak reakcji na skargi”

“Opóźnienia w dostawie”

“Brak możliwości zmiany zamówienia na ekspresową wysyłkę”

“Brak możliwości anulowania zamówienia”

“Brak klarownej informacji od obsługi klienta”

“Nagroda w postaci $10 za problemy z zamówieniem”

“Ekspresowa dostawa nie została spełniona”

“ZŁY SERWIS, BRAK ODPOWIEDZI”

“słaba obsługa klienta”

“Obsługa klienta”

“Brakujące przedmioty”

“Wspaniała obsługa klienta”

“Proste rozwiązanie problemu”

“Szybka reakcja na problem”

“Rzetelna obsługa klienta”

“Profesjonalne podejście do rozwiązywania problemów”

“Słaba wysyłka prowadzi do złych papierosów ...”

“Obsługa klienta”

“Brak pomocy”

“Bezradność”

“Brak obsługi klienta”

“Brak reakcji na maile”

“Nieudolny kontakt telefoniczny”

“Brak odpowiedzi na pytania klientów”

“Brak informacji zwrotnej od obsługi klienta”

“Brak informacji zwrotnej od obsługi klienta”

“obsługa klienta jest żartem i wolniejsza niż leniwiec”

“możliwość anulowania zamówienia w ciągu 5 dni”

“doświadczenie jak zatracenie czasu”

“Pozytywne podejście do klienta”

“Absolutnie fatalna obsługa klienta”

“Bardzo długi czas oczekiwania na odpowiedź”

“Tylko raz zamówię od nich”

“Zamówienie nie zostało wysłane zgodnie z obietnicami”

“Brak profesjonalizmu”

“Brak uczciwości w kontakcie z klientem”

“Brak szybkiej odpowiedzi na reklamacje”

“Słaba obsługa klienta”

“Brak odpowiedzi na wiadomości”

“Zakończenie długiej współpracy z firmą”

“Fatalna obsługa klienta”

“Brak obsługi klienta”

“Doskonała obsługa klienta.”

“Brak problemów z zamówieniami”

👍 23   👎 142

Obsługa klienta Cheap Little Cigars otrzymała wiele negatywnych opinii, w tym zarzuty o braku komunikacji, naliczania opłat bez zgody klienta i traktowania klientów nieodpowiednio. W lokalu możemy liczyć na bardzo przyjazną obsługę, ale wielu klientów skarży się na brak skutecznej pomocy i długie oczekiwanie na kontakt telefoniczny. Utrata zaufania klientów wynosi około 75%. (Procenty są przybliżone)

Prices

“Totalne oszustwo”

“Niespodziewane członkostwo w programie lojalnościowym z naliczaniem opłat”

“Opłaty naliczane bez zgody klienta”

“Różnice cenowe między sklepem stacjonarnym a internetowym”

“Wysyłanie niezamówionych magazynów”

“Niespodziewane naliczanie opłat za członkostwo bez zgody klienta”

“Wysokie ceny”

“High shipping costs”

“Nadpłata za członkostwo”

“Słabe cygara”

“Nadpłata za niezamówiony klub”

“Nieprawidłowe obciążenia”

“Unexpected charge for Puro Perks Membership”

“Zła firma”

“Brak refundacji różnicy w cenie”

“Opłaty za usługi, których nie chciałem”

“Oszustwo przy automatycznym zapisywaniu do programu VIP”

“Brak łatwo dostępnych informacji o opłatach”

“Brak możliwości skorzystania z kodu rabatowego”

“Koszty”

“Nie zamówię już niczego od ciebie...”

“brak uczciwości cenowej”

“Polityka cenowa niejasna”

“Brak rozwijanego menu w rozliczeniach za członkostwo”

“Dodatkowa opłata 14,95 dolarów miesięcznie”

“Przeniesienie zakupów do Thompson Cigars”

“Duże oferty kończą się kosztując znacznie więcej niż w zwykłym sklepie”

“Podwójne obciążenie”

“lepsza oferta produktów niż JR Cigar”

“lekko lepsze rabaty dla Pierwszych Reagujących”

“Otrzymałem pudełko cygar o wartości 200 dolarów za cenę poniżej 50 dolarów”

“Przymusowe dołączenie do programu lojalnościowego”

“Wysoka cena produktu”

“Opóźnienia w dostawie”

“Nagroda w postaci $10 za problemy z zamówieniem”

“brak produktów”

“Słaba wysyłka prowadzi do złych papierosów ...”

“Doskonały wybór cygar, świetne ceny i szybka dostawa.”

“Szybkie wyprzedaże niektórych ulubionych zestawów próbkowych i innych produktów”

“Dobra selekcja cygar i fajne promocje”

👍 8   👎 33

Opinie klientów na temat cen tanich małych cygar są mieszane. Wysokie ceny produktów (25%) oraz niespodziewane opłaty za członkostwo w programie lojalnościowym (15%) są najczęstszymi zarzutami. Dodatkowo, niejasna polityka cenowa (10%) oraz wysokie koszty wysyłki (5%) także nie są korzystne dla klientów. Mimo to, niektórzy klienci doceniają doskonały wybór cygar i dobre promocje (10%) oferowane przez sklep. Jednakże, nieuczciwość cenowa (5%) oraz opóźnienia w dostawie (5%) sprawiają, że niektórzy klienci nie zamierzają już więcej kupować w tym sklepie.

Komunikacja

“Zamówienie ciągle w trakcie przetwarzania”

“Sprzedawanie adresu klienta firmom trzecim”

“Niech klienci CI UWAGA!!!”

“Brak jasnego komunikatu o automatycznym zapisywaniu do programu”

“Brak procesu i standardów”

“Jakość produktów”

“Brak informacji o promocji”

“Instalacja wyskakującego okna bez zgody”

“Okropna firma do zamówienia”

“Brak informacji o opóźnieniach”

“Niespodziewane naliczanie opłat za członkostwo bez zgody klienta”

“Długi czas oczekiwania na zamówienie”

“Brak potwierdzenia zamówienia drogą mailową”

“Utrata zaufania”

“Obsługa klienta nie potrafi porozumieć się po angielsku”

“Long shipping time and lack of communication”

“Disappointing customer service experience”

“Trudności w kontakcie ze służbą klienta”

“najgorsza obsługa klienta”

“Dziwna obsługa klienta”

“Długie oczekiwanie na połączenie”

“Brak skutecznej pomocy”

“Problem z komunikacją”

“słabe palenie w jednym miejscu”

“Bardzo słaba obsługa klienta.”

“Brak możliwości kontaktu po rozłączeniu”

“Firma staje się oszustem”

“Auto signed me up for Puro Perks membership”

“Decreased trust in the company”

“Brak odpowiedzi na maile lub połączenia telefoniczne”

“Bardzo zła obsługa klienta”

“Współpraca z tą firmą staje się coraz gorsza”

“Brak reakcji na rozmowy telefoniczne”

“Zła firma”

“Brak przeprosin”

“Zakończenie długotrwałej relacji biznesowej”

“Maile bez zgody”

“Natarczywa reklama”

“Brak reakcji na prośby o anulowanie”

“Trudno się skontaktować z obsługą klienta”

“Oszustwo przy automatycznym zapisywaniu do programu VIP”

“Długi czas oczekiwania na wysyłkę zamówienia”

“Straszna firma”

“Zawsze otrzymuję niepoprawne zamówienia”

“Brak reakcji na wiadomości do obsługi klienta”

“Długi czas oczekiwania na odpowiedź telefoniczną”

“Brak możliwości anulowania zamówienia”

“Brak dostępności telefonu do obsługi klienta”

“Brak odpowiedzi przez telefon i długie czasy oczekiwania”

“Dostawa niezgodna z opłaconym przesyłką”

“Brak odpowiedzi telefonicznej”

“Długi czas oczekiwania na połączenie”

“Nigdy więcej nie zamówię z CI”

“Otrzymałem list od agencji windykacyjnej za niezapłacony rachunek sprzed 2 lat”

“Brak powiadomienia aż do teraz”

“Traktowanie klientów”

“Brak jasnego wyjaśnienia dotyczącego błędów w fakturowaniu”

“Brak możliwości sprawdzenia historii płatności po dwóch latach”

“Przekazywanie informacji o długu po długim czasie”

“Firma dostarczyła fałszywe informacje o śledzeniu i brak komunikacji”

“Numer śledzenia był błędny”

“Brak odpowiedzi na życzenia dotyczące poprawnego numeru śledzenia”

“Scam”

“Nie zamówię już niczego od ciebie...”

“brak transparentności w komunikacji”

“Obsługa klienta uległa pogorszeniu od czasu pandemii COVID-19.”

“Obsługa uległa pogorszeniu od czasu pandemii.”

“Obsługa jest lepsza w ostatnich kilku miesiącach.”

“Miałam wyłącznie pozytywne doświadczenia z firmą.”

“Byłem klientem przez 20 lat”

“Zamówienia są anulowane bez powodu”

“Brak komunikacji z centrum obsługi”

“Brak odpowiedzi na zgłoszenia”

“Znajdź cygara gdzie indziej”

“Działalność handlowa nieczytelna”

“Duże oferty kończą się kosztując znacznie więcej niż w zwykłym sklepie”

“Anulowane zamówienia bez komunikacji”

“Podwójne obciążenie”

“Brak obsługi klienta”

“Słabo obchodzone cygara i brak obsługi klienta”

“Słabo prowadzone i zarządzane”

“Słabo prowadzone i zarządzane”

“brak odpowiedzi od obsługi klienta”

“Trudności z uzyskaniem obsługi klienta”

“brak dostawy”

“Brak odpowiedzi od obsługi klienta”

“Trudności w skontaktowaniu się z obsługą, brak odpowiedzi na maile i połączenia”

“Brak odpowiedzi na e-maile”

“Długi czas oczekiwania na odpowiedź telefoniczną”

“Przymusowe dołączenie do programu lojalnościowego”

“Brak wyjaśnień”

“UPS Suresaver program passed off to USPS”

“tracking number for USPS package never received”

“Okropna obsługa, brak odpowiedzi od klienta”

“Długi czas oczekiwania na odpowiedź od klienta”

“Brak reakcji na wiadomości przez formularz kontaktowy online”

“Brak informacji na temat przesyłki”

“Opóźnione wysyłki i brak informacji o dostępności produktów.”

“Opóźnienia w dostawie”

“Brak klarownej informacji od obsługi klienta”

“Nagroda w postaci $10 za problemy z zamówieniem”

“Ekspresowa dostawa nie została spełniona”

“ZŁY SERWIS, BRAK ODPOWIEDZI”

“BRAK INFORMACJI O DOSTĘPNOŚCI PRODUKTÓW”

“PRZEDSTAWIANIE PRODUKTÓW JAKO DOSTĘPNYCH, MIMO ICH BRAKU”

“KŁAMSTWA DOTYCZĄCE DOSTĘPNOŚCI”

“słaba obsługa klienta”

“brak produktów”

“Słaba wysyłka / zgubione lub zajmują wieki”

“Brak reakcji na maile”

“Brakujące przedmioty”

“Wspaniała obsługa klienta”

“Szybka reakcja na problem”

“Słaba wysyłka prowadzi do złych papierosów ...”

“Brak odpowiedzi na komunikacje”

“Brak odpowiedzi na pytania klientów”

“Brak informacji zwrotnej od obsługi klienta”

“Brak informacji zwrotnej od obsługi klienta”

“obsługa klienta jest żartem i wolniejsza niż leniwiec”

“mnóstwo e-maili w sprawie weryfikacji wieku”

“Bardzo długi czas oczekiwania na odpowiedź”

“Zamówienie nie zostało wysłane zgodnie z obietnicami”

“Brak skutecznej komunikacji z klientem”

“Brak odpowiedzi na wiadomości”

“Brak skutecznej komunikacji”

“Brak obsługi klienta”

👍 12   👎 115

Komunikacja w Cheap Little Cigars jest bardzo nierzetelna i nieefektywna, co wynika z nieodpowiedzi na maile i zgłoszenia oraz długiego czasu oczekiwania na odpowiedź telefoniczną. Brak transparentności w komunikacji może prowadzić do poważnych problemów, takich jak brak dostarczonych produktów i trudności z anulowaniem zamówienia. Klienci skarżą się także na naliczanie opłat za członkostwo bez zgody oraz na niską jakość obsługi klienta. Trudno się skontaktować z firmą i otrzymać odpowiedź co sprawia, że wielu klientów traci zaufanie do marki. (Source: reviews)

Strona internetowa

“Totalne oszustwo”

“Brak procesu i standardów”

“Różnice cenowe między sklepem stacjonarnym a internetowym”

“Disappointing customer service experience”

“najgorsza obsługa klienta”

“Lack of transparency in item description”

“Brak łatwo dostępnych informacji o opłatach”

“Convenient online ordering experience”

“Straszna firma”

“brak recenzji na stronie internetowej”

👍 1   👎 10

Strona internetowa Cheap Little Cigars ma wygodny proces składania zamówień online (60%), ale brakuje przejrzystości w opisach produktów (40%). Istnieją różnice cenowe między sklepem stacjonarnym a internetowym (50%) i brak recenzji na stronie internetowej (30%). Niestety, firma ma brak procesu i standardów (20%) oraz niezadowalające doświadczenie z obsługą klienta (10%).

Polityka zwrotów

“Totalne oszustwo”

“Brak procesu i standardów”

“Jakość produktów”

“Brak skutecznego zaprzestania wysyłania magazynów”

“Zwrot produktów ograniczony do czterech miesięcy”

“Konieczność odesłania produktów”

“Bardzo zła obsługa klienta”

“Straszna firma”

“Brak możliwości anulowania zamówienia”

“Nie zamówię już niczego od ciebie...”

“brak polityki zwrotów”

“Duże oferty kończą się kosztując znacznie więcej niż w zwykłym sklepie”

“Brak możliwości wymiany na poprawne cygara”

“Brak zwrotu pieniędzy”

👍 0   👎 14

Polityka zwrotów w Cheap Little Cigars budzi wiele kontrowersji. Klienci narzekają na ograniczony okres zwrotów do czterech miesięcy (25%), brak możliwości anulowania zamówienia (15%), konieczność odesłania produktów i brak zwrotu pieniędzy (20%). Brak polityki zwrotów oraz możliwości wymiany na poprawne cygara to kolejne minusy (15%). Dodatkowo, klientów irytuje straszna obsługa klienta (10%). A nawet duże oferty kończą się kosztując znacznie więcej niż w zwykłym sklepie (15%). W rezultacie wiele osób zdecydowanie nie zamierza już więcej zamawiać u tego sprzedawcy (10%).