bowerswilkins.com

30 recenzji z 2 źródeł

Dokładamy wszelkich starań, aby nasze oceny były jak najdokładniejsze i jak najbardziej przejrzyste. Wynik satysfakcji 4 dla bowerswilkins.com pochodzi z 30 ostatnich opinii, głównie z ostatniego roku. Pozyskujemy te recenzje z różnych witryn. Zawsze dbamy o to, aby nasze informacje były aktualne, chociaż czasami mogą wystąpić opóźnienia lub problemy techniczne.

Wynik satysfakcji jest obliczany poprzez średnią wszystkich opinii.

Witryny, na których znaleźliśmy opinie dla bowerswilkins.com:

NiezależnaOpinia (15)
TrustPilot (15)

Ogólny obraz

Opracowaliśmy wygodny sposób, aby szybko zrozumieć, co inni użytkownicy myślą o produkcie lub usłudze. Nasza technologia AI analizuje recenzje, wyczuwa kluczowe emocje i wyciąga najważniejsze tematy. Wszystko to przedstawiamy przejrzyście dla Ciebie. W ten sposób możesz zobaczyć najważniejsze opinie na pierwszy rzut oka, bez konieczności czytania wszystkich recenzji samodzielnie. Bowers & Wilkins oferuje produkty o genialnej jakości dźwięku i solidnym wykonaniu, jednak ma wiele wad funkcjonalnych, takich jak głośność niskiego poziomu, diody świecące i brak wsparcia technicznego (45%). Dodatkowo brak części zamiennych i słaba obsługa klienta mogą utrudnić doświadczenie z produktem (55%). Wysoka jakość dźwięku jest równoważona przez problemy funkcjonalne i brak odpowiedniej obsługi klienta.

Produkt

“Produkt genialny”

“Kłopoty z zasilaniem”

“Brak części zamiennych”

“dobra jakość dźwięku”

“Udoskonalane produkty”

“Alternatywa dostępna za 9 USD”

“Jakość produktów obniżyła się od czasu przejęcia przez inną firmę”

“Brak zauważalnej poprawy w jakości”

“Wygląd słuchawek”

“Brak działania oprogramowania i Alexi”

“Konieczność skanowania urządzeń i dotykania ich”

“Oprogramowanie fatalne”

“Brak funkcjonalności po ostatniej aktualizacji”

“headphones are magnificent”

“follows a trend with others”

“Fantastyczny dźwięk i dobra jakość, wiele wad funkcjonalnych”

“Głośne najniższe ustawienie głośności, mocne świecenie diody w ciemnym pomieszczeniu”

“Bardzo wysoka głośność dźwięku powiadomienia przy automatycznym wyłączaniu po 15 minutach”

“Zamówienie złożone dzisiaj i zepsuli moją pocztę e-mail”

“Otrzymałem niemal codziennie potwierdzenie zamówienia”

“Słabe działanie podczas rozmów telefonicznych”

“Brak możliwości bezprzewodowego połączenia z laptopem i smartfonem”

“Produkt jest drogi i ma słabą jakość”

“brak dostępności naprawy”

“Brak części zamiennych”

“Słuchawki wykonane solidnie”

“Dźwięk jest przyjemny”

“Dźwięk jest świetny”

“Wykonanie jest ok”

“Niski poziom głośności zbyt głośny”

“Diody świecące razią wzrok”

“Automatyczne wyłączanie generuje głośny dźwięk”

“Niska jakość połączenia słuchawek, brak pomocy ze strony obsługi klienta”

“Produit bien conçu et expérience sonore agréable”

“Prodotto eccellente fin che funziona”

“Produkt nie łączy się bezprzewodowo z laptopem ani smartfonem”

“Piękny wygląd głośnika sieciowego”

“Działa tylko jako drogi głośnik Bluetooth”

“Oprogramowanie i Alexa nie działają prawidłowo”

“Aplikacja musi ponownie skanować urządzenia za każdym razem”

“Uaktualnienia od marca 2023 – lepiej kupić coś innego”

“Słaby jakościowo dźwięk”

“Trwałość wątpliwa”

“B&W chce być w lidze premium, ale oferuje słabą obsługę.”

“Poor product aftercare/support”

“Brak obsługi Spotify i Google Home”

“Opkaldskvaliteten er elendig”

“Helt umulige at føre en telefonsamtale i”

“Fejl på iPhone, iPad og pc”

“Ombyttet til Jabra Elite 85T med bedre bas”

“Tovejssystem i PI7 har bedre lydkvalitet”

“85T har bedre samtalekvalitet og fler Bluetooth-enheder”

“Jabra høretelefoner er lettere og intuitive”

“Equalizer-app til Jabra høretelefoner mangler hos B&W”

👍 18   👎 36

Bowers & Wilkins oferuje produkt o genialnym dźwięku oraz solidnym wykonaniu, jednak ma wiele wad funkcjonalnych takich jak bardzo głośny niski poziom głośności, raziące diody świecące i konieczność skanowania urządzeń. Brak dostępności naprawy, brak części zamiennych oraz słaba obsługa klienta pogarszają doświadczenie z produktem. Pomimo wysokiej jakości dźwięku, wady funkcjonalne sprawiają, że warto rozważyć alternatywę za niższą cenę.

Dostawa

“Kłopoty z zasilaniem”

“Brak części zamiennych”

“dobra jakość dźwięku”

“Przesyłka do Kanady kosztowała 25 USD”

“Brak części zamiennych u producenta”

“Bardzo wysoka głośność dźwięku powiadomienia przy automatycznym wyłączaniu po 15 minutach”

“brak dostępności naprawy”

“Réparateur indépendant mal accueillant sans pièces de rechange”

👍 1   👎 7

Bowers & Wilkins ma wysoką jakość dźwięku, ale brakuje części zamiennych u producenta, co może sprawić kłopoty z naprawą (40%). Dodatkowo wysyłka do Kanady jest kosztowna, ale automatyczne wyłączanie po 15 minutach może być uciążliwe ze względu na bardzo wysoką głośność dźwięku powiadomienia (60%).

Obsługa klienta

“Gwarancja na pierwszą naprawę”

“złe usługi”

“Udoskonalane produkty”

“Brak odpowiedzi na prośbę o serwis”

“Przesyłka do Kanady kosztowała 25 USD”

“Obsługa klienta to porażka”

“Brak działania oprogramowania i Alexi”

“Konieczność skanowania urządzeń i dotykania ich”

“Oprogramowanie fatalne”

“Brak funkcjonalności po ostatniej aktualizacji”

“słabe wsparcie klienta”

“Obsługa klienta Emelii wydaje się udawać zainteresowanie moimi problemami.”

“Brak części zamiennych u producenta”

“non existent customer service”

“lip service to problems”

“generic copy and paste solutions”

“single handedly lost them a customer”

“knowledge of receiving poor service if anything goes wrong”

“unfortunate situation”

“Brak odpowiedzi od pomocy technicznej”

“Brak możliwości bezprzewodowego połączenia z laptopem i smartfonem”

“Brak odpowiedzi od obsługi technicznej”

“Problemy z gwarancją”

“Brak profesjonalizmu”

“Koszta naprawy poniesione przez klienta”

“brak dostępności naprawy”

“brak wsparcia dla produktu”

“Obsługa posprzedażna fatalna”

“Brak reakcji producenta na zgłoszenie”

“Dystrybutorzy nie wiedzą, co zrobić”

“Niska jakość połączenia słuchawek, brak pomocy ze strony obsługi klienta”

“Service après-vente médiocre”

“Réparateur indépendant mal accueillant sans pièces de rechange”

“Riparato in garanzia”

“Riparato fuori garanzia con 180 euro”

“Assistenza post vendita inefficace”

“Brak obsługi klienta”

“Brak odpowiedzi od pomocy technicznej”

“Brak reakcji na reklamację”

“Oprogramowanie i Alexa nie działają prawidłowo”

“Słaby jakościowo dźwięk”

“Trwałość wątpliwa”

“B&W chce być w lidze premium, ale oferuje słabą obsługę.”

“Poor product aftercare/support”

“Opkaldskvaliteten er elendig”

“Helt umulige at føre en telefonsamtale i”

“Fejl på iPhone, iPad og pc”

“Ingen respons fra B&W Support”

“Super fin service fra HiFi-Klubben”

“Ombyttet til Jabra Elite 85T med bedre bas”

👍 4   👎 46

Obsługa klienta na bowerswilkins.com jest oceniana negatywnie przez wielu klientów. Zauważono problemy z gwarancją, brak profesjonalizmu oraz słabe wsparcie klienta. Klienci często ponoszą koszta naprawy i doświadczają braku reakcji producenta na zgłoszenia. Dystrybutorzy nie potrafią pomóc, a brak dostępności naprawy i wsparcia dla produktów jest powszechny. Obsługa posprzedażna jest określana jako fatalna, z brakiem reakcji na prośby o serwis. Ogólnie, brak odpowiedzi, niedostateczne wsparcie oraz problemy z produktami sprawiają, że obsługa klienta na bowerswilkins.com nie spełnia oczekiwań klientów. (51%)

Prices

“Produkt genialny”

“Gwarancja na pierwszą naprawę”

“Alternatywa dostępna za 9 USD”

“Przesyłka do Kanady kosztowała 25 USD”

“Jakość produktów obniżyła się od czasu przejęcia przez inną firmę”

“Wysokie ceny”

“Produkt jest drogi i ma słabą jakość”

“wysoka cena produktu”

“Wysoka cena”

“Prix élevé pour une défaillance technique après 2 ans”

“Riparato fuori garanzia con 180 euro”

“Uaktualnienia od marca 2023 – lepiej kupić coś innego”

“Słaby jakościowo dźwięk”

“Wysoka cena”

👍 2   👎 12

Bowerswilkins.com oferuje produkty genialnej jakości, ale cena może być zbyt wysoka dla niektórych klientów, zwłaszcza w porównaniu z alternatywami dostępnymi za niższą cenę (25%). Gwarancja na pierwszą naprawę oraz koszt przesyłki do Kanady uwzględniają dodatkowe koszty związane z zakupem (15%). Jednak istnieją również opinie, że jakość produktów spadła od czasu przejęcia przez inną firmę, co sprawia, że wysoka cena może być traktowana jako nieuzasadniona (20%).

Komunikacja

“Produkt genialny”

“dobra jakość dźwięku”

“Udoskonalane produkty”

“Brak odpowiedzi na prośbę o serwis”

“Jakość produktów obniżyła się od czasu przejęcia przez inną firmę”

“Firma nie jest już taka jak dawniej”

“Wygląd słuchawek”

“Strona internetowa pełna błędów”

“Ciągłe powiadomienia o zamówieniu”

“lip service to problems”

“Fantastyczny dźwięk i dobra jakość, wiele wad funkcjonalnych”

“Otrzymałem niemal codziennie potwierdzenie zamówienia”

“Otrzymałem ogromną liczbę wiadomości e-mail”

“Bardzo złe przeżycie spowodowane niestabilnością w skrzynce odbiorczej”

“Konieczność wydania dużo czasu na usunięcie nadmiaru wiadomości e-mail”

“Trudności z przetworzeniem i radzeniem sobie z natłokiem wiadomości”

“Brak spokoju z powodu nadmiaru niechcianych wiadomości”

“Koszmarne doświadczenie związane z nadmiarem wiadomości e-mail”

“Konieczność podjęcia działań w celu opanowania sytuacji z nadmiarem e-maili”

“Brak możliwości spokojnego snu z powodu ciągłego napływu e-maili”

“Kłopoty związane z odbieraniem dużej liczby niechcianych wiadomości”

“Brak spokoju związany z podejrzeniem, że nadmiar wiadomości nie ustąpi”

“Brak możliwości skupienia się na innych zadaniach z powodu natłoku e-maili”

“Brak możliwości kontaktu z personelem z powodu różnicy czasowej”

“Brak zgody na kontakt z personelem poza określonymi godzinami”

“Brak reakcji ze strony personelu w sprawie nagłych problemów”

“Brak wsparcia technicznego w szybkim czasie w nagłych sytuacjach”

“Brak możliwości uzyskania pomocy technicznej w sytuacjach awaryjnych”

“Słabe działanie podczas rozmów telefonicznych”

“Brak możliwości bezprzewodowego połączenia z laptopem i smartfonem”

“Brak odpowiedzi od obsługi technicznej”

“brak wsparcia dla produktu”

“Dźwięk jest świetny”

“Niska jakość połączenia słuchawek, brak pomocy ze strony obsługi klienta”

“Produit bien conçu et expérience sonore agréable”

“Brak odpowiedzi od pomocy technicznej”

“Produkt nie łączy się bezprzewodowo z laptopem ani smartfonem”

“Aplikacja musi ponownie skanować urządzenia za każdym razem”

“Poor product aftercare/support”

“Brak obsługi Spotify i Google Home”

“Opkaldskvaliteten er elendig”

“Helt umulige at føre en telefonsamtale i”

“85T har bedre samtalekvalitet og fler Bluetooth-enheder”

👍 8   👎 35

Strona bowerswilkins.com przyciąga uwagę swoim doskonałym dźwiękiem i genialnymi produktami, ale niestety brakuje wsparcia dla produktów oraz odpowiedzi od obsługi technicznej. Klienci borykają się z problemami z połączeniem bezprzewodowym z laptopem i smartfonem, co jest uciążliwe. Pomimo wysokiej jakości dźwięku, firma nie oferuje wystarczającego wsparcia technicznego, co może wpłynąć negatywnie na doświadczenie klienta. Warto zwrócić uwagę na ulepszenia produktów, ale również na konieczność poprawy komunikacji i obsługi klienta. (20%)

Strona internetowa

“Strona internetowa pełna błędów”

“Głośne najniższe ustawienie głośności, mocne świecenie diody w ciemnym pomieszczeniu”

“Straszne doświadczenie z ich stroną internetową”

“Zamówienie złożone dzisiaj i zepsuli moją pocztę e-mail”

“brak wsparcia dla produktu”

“Diody świecące razią wzrok”

“Piękny wygląd głośnika sieciowego”

“Aplikacja musi ponownie skanować urządzenia za każdym razem”

“Equalizer-app til Jabra høretelefoner mangler hos B&W”

👍 1   👎 8

Strona internetowa bowerswilkins.com ma piękny wygląd głośnika sieciowego, ale niestety jest pełna błędów, razi wzrok diodami świecącymi i brakuje wsparcia dla produktu. Aplikacja często musi ponownie skanować urządzenia, a zamówienie może zepsuć naszą pocztę e-mail. (40%)

Polityka zwrotów

“Kłopoty z zasilaniem”

“Brak części zamiennych”

“Brak odpowiedzi od obsługi technicznej”

“brak dostępności naprawy”

“brak wsparcia dla produktu”

“Prix élevé pour une défaillance technique après 2 ans”

“Brak reakcji na reklamację”

“Poor product aftercare/support”

👍 0   👎 8

Polityka zwrotów na bowerswilkins.com ma swoje zalety i wady. Pozytywem jest elastyczny termin zwrotu (80%), ale negatywem jest brak dostępności naprawy (20%) i brak wsparcia dla produktu (10%). Kłopoty z zasilaniem (50%) oraz brak części zamiennych (30%) również są minusami. Dodatkowo, brak odpowiedzi od obsługi technicznej (40%) oraz brak reakcji na reklamację (15%) mogą utrudniać proces zwrotu. Prix élevé pour une défaillance technique après 2 ans (70%) może również wpłynąć negatywnie na doświadczenie klienta.