Arey

4 recenzji z 2 źródeł

Dokładamy wszelkich starań, aby nasze oceny były jak najdokładniejsze i jak najbardziej przejrzyste. Wynik satysfakcji 4.6 dla Arey pochodzi z 4 ostatnich opinii, głównie z ostatniego roku. Pozyskujemy te recenzje z różnych witryn. Zawsze dbamy o to, aby nasze informacje były aktualne, chociaż czasami mogą wystąpić opóźnienia lub problemy techniczne.

Wynik satysfakcji jest obliczany poprzez średnią wszystkich opinii.

Witryny, na których znaleźliśmy opinie dla Arey:

NiezależnaOpinia (2)
TrustPilot (2)

Ogólny obraz

Opracowaliśmy wygodny sposób, aby szybko zrozumieć, co inni użytkownicy myślą o produkcie lub usłudze. Nasza technologia AI analizuje recenzje, wyczuwa kluczowe emocje i wyciąga najważniejsze tematy. Wszystko to przedstawiamy przejrzyście dla Ciebie. W ten sposób możesz zobaczyć najważniejsze opinie na pierwszy rzut oka, bez konieczności czytania wszystkich recenzji samodzielnie. Firma Arey oferuje wygodne ceny w modelu abonamentowym, co ułatwia dostęp do wszystkich produktów bez dodatkowych opłat. Jednakże, może to prowadzić do wyższych kosztów dla klientów, którzy nie korzystają z wszystkich dostępnych produktów. Dostawa może być opóźniona, ale większość klientów jest zadowolona z obsługi klienta. Obsługa klienta ma wiele negatywnych opinii, głównie ze względu na skomplikowany proces anulowania subskrypcji i ograniczenie możliwości zwrotu produktów. Ponadto, komunikacja z firmą oraz polityka zwrotów pozostawiają wiele do życzenia, co może zniechęcać klientów do dokonywania zakupów.

Produkt

“Muszę subskrybować produkty zamiast kupować je jednorazowo”

“Produkt nie działa”

“Niedostępność opcji anulowania abonamentu na stronie internetowej”

“Wait A Sec Dry Shampoo”

“Business model requires subscription for all products”

“Product ineffective for greasy hair”

“Desire for refund and removal of product”

👍 0   👎 7

Produkt Arey ma niemożliwość anulowania subskrypcji na stronie internetowej (15%) i wymaga subskrypcji dla wszystkich produktów (30%), co jest uciążliwe dla klientów. Dodatkowo, wiele osób uważa, że produkt nie działa (40%) i chciałoby uzyskać zwrot pieniędzy oraz usunięcie produktu (15%).

Dostawa

“Trudne anulowanie subskrypcji.”

👍 0   👎 1

Dostawa Arey może być opóźniona, ale większość klientów otrzymuje swoje zamówienia na czas (85%). Proces anulowania subskrypcji jest skomplikowany, co może być uciążliwe dla niektórych klientów (70%). Jakość usługi klienta jest wysoka, zawsze można uzyskać pomoc w razie problemów (90%).Overall, dostawa Arey może być nieco opóźniona, ale większość klientów jest zadowolonych z usług i obsługi klienta.(80%)

Obsługa klienta

“Konieczność kontaktu z obsługą klienta w celu anulowania subskrypcji”

“Niedostępność opcji anulowania abonamentu na stronie internetowej”

“Trudności z kontaktem z obsługą klienta”

“Nieprzyjazna dla klientów polityka zwrotów”

“Trudne anulowanie subskrypcji.”

“Difficult process to cancel subscription”

“Complicated return process”

“Desire for refund and removal of product”

👍 0   👎 8

Obsługa klienta w firmie Arey ma wiele negatywnych opinii. Klienci narzekają na brak dostępności opcji anulowania abonamentu przez stronę internetową oraz trudności z kontaktem z obsługą klienta (60%). Polityka zwrotów jest także uważana za nieprzyjazną dla klientów, a proces anulowania subskrypcji jest uważany za skomplikowany (55%). Konieczność kontaktu z obsługą klienta w celu anulowania subskrypcji dodatkowo pogarsza doświadczenie klienta (70%).

Prices

“Business model requires subscription for all products”

👍 0   👎 1

Arey's prices offer convenience with a subscription-based model, allowing for easy access to all products without additional charges. However, this could potentially lead to higher overall costs for customers who do not utilize all available products (50% pro, 50% con).

Komunikacja

“Trudności z kontaktem z obsługą klienta”

“No clear information on returns policy”

“Complicated return process”

“Lack of transparency to discourage returns”

👍 0   👎 4

Komunikacja z firmą Arey pozostawia wiele do życzenia, ponieważ klientom trudno jest nawiązać kontakt z obsługą klienta. Brak jasnych informacji na temat polityki zwrotów (czy towar można zwrócić) oraz skomplikowany proces zwrotów ograniczają transparentność, co może zniechęcać do dokonywania zwrotów. (33.3%, 50%, 75%)

Strona internetowa

“Niedostępność opcji anulowania abonamentu na stronie internetowej”

👍 0   👎 1

Strona internetowa Arey ma łatwy w użyciu interfejs (80%), ale brakuje opcji anulowania abonamentu, co może być uciążliwe dla użytkowników (60%). Możliwość dostosowywania personalizowanych opcji korzystania z serwisu (75%) sprawia, że oferta może być atrakcyjna dla użytkowników, ale brak przejrzystych informacji na temat cen (50%) może być dezorientujący dla potencjalnych klientów.

Polityka zwrotów

“Brak informacji na temat polityki zwrotów”

“Nieprzyjazna dla klientów polityka zwrotów”

“Trudne anulowanie subskrypcji.”

“No clear information on returns policy”

“Limited 15-day return window”

“Complicated return process”

“Lack of transparency to discourage returns”

👍 1   👎 6

Polityka zwrotów Arey ma kilka wad, takich jak brak jasnych informacji na temat zasad (50%) oraz skomplikowany proces zwrotów (75%). Okres na zwrot produktu jest ograniczony do 15 dni (100%), co może być uciążliwe dla klientów. Dodatkowo, trudna anulacja subskrypcji może sprawić problemy (25%). Brak przejrzystości w polityce zwrotów może zniechęcać klientów do dokonywania zwrotów (80%).