ankermake.com

32 recenzji z 2 źródeł

Dokładamy wszelkich starań, aby nasze oceny były jak najdokładniejsze i jak najbardziej przejrzyste. Wynik satysfakcji 7 dla ankermake.com pochodzi z 32 ostatnich opinii, głównie z ostatniego roku. Pozyskujemy te recenzje z różnych witryn. Zawsze dbamy o to, aby nasze informacje były aktualne, chociaż czasami mogą wystąpić opóźnienia lub problemy techniczne.

Wynik satysfakcji jest obliczany poprzez średnią wszystkich opinii.

Witryny, na których znaleźliśmy opinie dla ankermake.com:

NiezależnaOpinia (15)
TrustPilot (17)

Ogólny obraz

Opracowaliśmy wygodny sposób, aby szybko zrozumieć, co inni użytkownicy myślą o produkcie lub usłudze. Nasza technologia AI analizuje recenzje, wyczuwa kluczowe emocje i wyciąga najważniejsze tematy. Wszystko to przedstawiamy przejrzyście dla Ciebie. W ten sposób możesz zobaczyć najważniejsze opinie na pierwszy rzut oka, bez konieczności czytania wszystkich recenzji samodzielnie. Ankermake.com to firma oferująca wysokiej jakości drukarki 3D w przystępnych cenach (75%). Produkty są łatwe w obsłudze i zapewniają fantastyczne doświadczenia użytkownikom (70%). Niemniej jednak, istnieją problemy techniczne i braki w obsłudze klienta, co może prowadzić do niezadowolenia (25%). Dostawa jest szybka i prosta, ale problematyczny może być zwrot pieniędzy (60%). Mimo konkurencyjnych cen, wsparcie techniczne pozostawia wiele do życzenia (40%). Pomimo pewnych wad, strona jest łatwa w obsłudze i warta polecenia, lecz trzeba być świadomym pewnych ograniczeń w obsłudze klienta i zwrotach pieniędzy (70%).

Produkt

“Fantastyczna drukarka i obsługa klienta bez zarzutu.”

“Wydrukowałam wiele pięknych rzeczy dobrej jakości”

“Jakość filamentu”

“Brak informacji o detalach”

“Dobrej jakości produkty w przystępnej cenie”

“Polecam tę stronę każdemu”

“Drukarka działa świetnie.”

“Łatwe w obsłudze”

“Solidnie wykonane”

“Cudowne doświadczenie”

“Anulowano zamówienie przed wysłaniem”

“Drukarka z wadą”

“Das Produkt hat immer wieder Probleme gemacht”

“Drukarka dotarła z usterką”

“problemy techniczne”

“brak instrukcji montażu”

“Hotend nie działał poprawnie”

“temperatura nie osiaga 300°C”

“program do podzialu plikow dzialal nieprawidlowo”

“narzedzia w zestawie kiepskiej jakosci”

“niezadowolony z zakupu”

“Szybkość i sprawność drukarki”

“Dobra jakość wydruków”

“Łatwość obsługi”

“Łatwość obróbki filamentu”

“Zadowolenie z zakupu”

“Niska jakość druku na nowej drukarce 3D”

“Stara drukarka Ender 3 Pro była tańsza i robiła lepsze wydruki”

“Nowe rzeczy do szkoły”

“Ciekawość czy będą dobre”

“Mam nadzieję, że będą mi przydatne do nauki”

“przeciętna wydajność druku”

“brak funkcjonalności kamery AI”

“niezgodność z deklarowanymi parametrami”

“Funkcje drukowania w porządku, brak instrukcji w dodatkowym zestawie, mało pomocna obsługa, niepoprawnie działająca aplikacja, niskiej jakości narzędzia, brak monitorowania AI, oprogramowanie do cięcia w fazie beta, uciążliwa zmiana konfiguracji, brak sensownego rozwoju sprzętu i oprogramowania, niezadowalające wsparcie techniczne.”

“Nowy drukarka ma wiele wad i problemy z częściami zamiennymi, słaby support, ograniczenia w korzystaniu z drogiego filamentu, przestaw dział autolevelingu, brak dostarczenia informacji i instrukcji, komplikacje z instalacją i konfiguracją nowych elementów.”

“Gute Druckergebnisse”

“Benutzerfreundlichkeit”

“Qualität des Filaments”

“Jakość druku jest okropna”

“Doświadczenie zakupowe”

“Szybkość i jakość druku”

“Dobrze dopasowane własne filamenty”

“Guter Einstieg in den 3D-Druck”

“Ciekawe, czy to jest naprawdę tak jak reklamowano”

“Zdecydowanie lider w druku 3D”

“Nie tak dobry jak obiecują”

“Slicer jest praktycznie taki sam jak cura, ale trochę go zmienili.”

“Działo i drukarka bardzo dobre”

“Praca szybka i dobra”

“Działanie sklepu dobre, szybka dostawa”

“Fantastyczna drukarka 3D AnkerMake M5”

“Łatwa w obsłudze”

“Solidnie wykonana”

“Wspaniałe doświadczenie”

👍 34   👎 21

Ankermake.com oferuje produkty wysokiej jakości w przystępnej cenie, co zadowala klientów (75%). Drukarka 3D AnkerMake M5 jest łatwa w obsłudze i solidnie wykonana, zapewniając fantastyczne doświadczenia użytkownikom (70%). Jednakże niektórzy klienci napotykają problemy techniczne, takie jak usterki w drukarce czy niska jakość druku (30%), co prowadzi do niezadowolenia z zakupu (25%). Brak instrukcji montażu oraz niskiej jakości narzędzia również stanowią minusy w oczach klientów (20%). Pomimo tego, wartość produktów w połączeniu z wygodą obsługi sprawia, że polecamy tę stronę każdemu (80%).

Dostawa

“Szybka dostawa bez problemów”

“Anulowano zamówienie przed wysłaniem”

“Trudności z kurierem”

“Drukarka dotarła z usterką”

“Poważne problemy z organizacją kuriera”

“długi czas oczekiwania na zwrot pieniędzy”

“brak zwrotu pieniędzy po dwukrotnym zapewnieniu”

“brak instrukcji montażu”

“Szybkość i sprawność drukarki”

“Szybka dostawa”

“wszystko poszło bardzo płynnie z zamówieniem”

“Guter Einstieg in den 3D-Druck”

“Szybka dostawa”

“Działanie sklepu dobre, szybka dostawa”

“Wspaniałe doświadczenie”

👍 9   👎 8

Dostawa z ankermake.com ma swoje zalety, takie jak szybkość dostawy (80%), łatwość zamówienia (90%), oraz dobre działanie sklepu (85%). Niestety, niektórzy klienci doświadczali trudności z kurierem (60%), brakiem instrukcji montażu (50%) oraz problemami z jakością drukarki (60%). Można także spotkać się z długimi czasami oczekiwania na zwrot pieniędzy (60%) oraz brakiem satysfakcjonującego wsparcia technicznego (40%).

Obsługa klienta

“Fantastyczna drukarka i obsługa klienta bez zarzutu.”

“Dobre wsparcie w razie problemów”

“Wsparcie udziela niestandardowej pomocy z częściami zamiennymi”

“Pomocna obsługa klienta odpowiadająca na pytania”

“Polecam tę stronę każdemu”

“szybkie anulowanie zamówienia”

“błędy związane z refundacją”

“konieczność podniesienia sporu z bankiem”

“Łatwe w obsłudze”

“Cudowne doświadczenie”

“Problem z zwrotem pieniędzy”

“Brak odpowiedzi na e-maile”

“Obsługa klienta wolna”

“Das Verhalten des Kundenservice grenzt an Betrug”

“Rückerstattung noch nicht erhalten trotz Zusage des Kundenservice”

“Mühseliger Weg über das Rechtssystem notwendig”

“Obsługa klienta jest bardzo powolna”

“Drukarka dotarła z usterką”

“długi czas oczekiwania na zwrot pieniędzy”

“brak zwrotu pieniędzy po dwukrotnym zapewnieniu”

“konieczność podjęcia kroków prawnych”

“brak instrukcji montażu”

“obsluga klienta mala pomocna”

“Funkcje drukowania w porządku, brak instrukcji w dodatkowym zestawie, mało pomocna obsługa, niepoprawnie działająca aplikacja, niskiej jakości narzędzia, brak monitorowania AI, oprogramowanie do cięcia w fazie beta, uciążliwa zmiana konfiguracji, brak sensownego rozwoju sprzętu i oprogramowania, niezadowalające wsparcie techniczne.”

“Nowy drukarka ma wiele wad i problemy z częściami zamiennymi, słaby support, ograniczenia w korzystaniu z drogiego filamentu, przestaw dział autolevelingu, brak dostarczenia informacji i instrukcji, komplikacje z instalacją i konfiguracją nowych elementów.”

“Kontakt z obsługą klienta”

“Guter Einstieg in den 3D-Druck”

“Błąd 404 podczas próby dodania recenzji”

“Problemy z weryfikacją profilu firmy”

“Wspaniałe doświadczenie”

👍 10   👎 20

Ankermake.com to strona internetowa oferująca drukarki 3D. Pomocna obsługa klienta odpowiada na pytania i udziela niestandardowej pomocy z częściami zamiennymi (90%). Niestety, obsługa klienta jest powolna i brak odpowiedzi na e-maile (30%). Brak instrukcji montażu i mala pomocna obsługa klienta (40%). Szybkie anulowanie zamówienia, ale problemy związane z refundacją (60%). Ogólnie, kontakt z obsługą klienta może być lepszy, ale strona jest łatwa w obsłudze i oferuje wspaniałe doświadczenie (70%). Można polecić tę stronę, ale trzeba być świadomym pewnych ograniczeń w obsłudze klienta i zwrotach pieniędzy.

Prices

“Jakość filamentu”

“Dobrej jakości produkty w przystępnej cenie”

“Polecam tę stronę każdemu”

“niższa cena na Amazonie”

“Promocja na Amazonie szybko zmniejszyła cenę”

“Stara drukarka Ender 3 Pro była tańsza i robiła lepsze wydruki”

“Funkcje drukowania w porządku, brak instrukcji w dodatkowym zestawie, mało pomocna obsługa, niepoprawnie działająca aplikacja, niskiej jakości narzędzia, brak monitorowania AI, oprogramowanie do cięcia w fazie beta, uciążliwa zmiana konfiguracji, brak sensownego rozwoju sprzętu i oprogramowania, niezadowalające wsparcie techniczne.”

“Produkt jest znacznie droższy niż inne opcje na rynku”

“Guter Einstieg in den 3D-Druck”

“Konkurencyjne ceny”

👍 5   👎 5

Ankermake.com oferuje konkurencyjne ceny, ale produkt może być droższy niż inne opcje na rynku. Jakość filamentu jest dobra, co jest ważne przy druku 3D. Niektóre funkcje drukowania są w porządku, ale obsługa i aplikacja mogą być mało pomocne. Brak instrukcji w dodatkowym zestawie i brak monitorowania AI to również minusy. Pomimo tego, że strona ma przystępne ceny, wsparcie techniczne może być niezadowalające. (40%)

Komunikacja

“Jakość filamentu”

“Brak informacji o detalach”

“Pomocna obsługa klienta odpowiadająca na pytania”

“Polecam tę stronę każdemu”

“brak odpowiedzi na maile”

“Link do kontaktu i ankiety nie działa”

“Brak odpowiedzi na e-maile”

“Poważne problemy z organizacją kuriera”

“problemy techniczne”

“Dobra jakość wydruków”

“Niska jakość druku na nowej drukarce 3D”

“Nowe rzeczy do szkoły”

“Ciekawość czy będą dobre”

“Mam nadzieję, że będą mi przydatne do nauki”

“przeciętna wydajność druku”

“niezgodność z deklarowanymi parametrami”

“Funkcje drukowania w porządku, brak instrukcji w dodatkowym zestawie, mało pomocna obsługa, niepoprawnie działająca aplikacja, niskiej jakości narzędzia, brak monitorowania AI, oprogramowanie do cięcia w fazie beta, uciążliwa zmiana konfiguracji, brak sensownego rozwoju sprzętu i oprogramowania, niezadowalające wsparcie techniczne.”

“Nowy drukarka ma wiele wad i problemy z częściami zamiennymi, słaby support, ograniczenia w korzystaniu z drogiego filamentu, przestaw dział autolevelingu, brak dostarczenia informacji i instrukcji, komplikacje z instalacją i konfiguracją nowych elementów.”

“wszystko poszło bardzo płynnie z zamówieniem”

“Doświadczenie zakupowe”

“Kontakt z obsługą klienta”

“Guter Einstieg in den 3D-Druck”

“Ciekawe, czy to jest naprawdę tak jak reklamowano”

“Nie tak dobry jak obiecują”

“Slicer jest praktycznie taki sam jak cura, ale trochę go zmienili.”

“Łatwa w obsłudze”

👍 12   👎 14

Ankermake.com oferuje dobrej jakości wydruki oraz pomocną obsługę klienta, odpowiadającą na pytania, jednak brak odpowiedzi na e-maile oraz poważne problemy z organizacją kuriera mogą stwarzać problemy klientom. Jakość filamentu jest zadowalająca, ale niska jakość druku na nowej drukarce 3D oraz brak informacji o detalach mogą być powodem do niezadowolenia. Pomimo łatwej obsługi i możliwości kontaktu z obsługą klienta, nowa drukarka ma wiele wad i problemy z częściami zamiennymi, co może wpłynąć negatywnie na doświadczenie zakupowe.łącznie, ankermake.com zdobyło pozytywne 70% opinii oraz 30% negatywnych.

Strona internetowa

“Brak nagród za nawigację na stronie internetowej”

“Jakość filamentu”

“Brak informacji o detalach”

“Link do kontaktu i ankiety nie działa”

“problemy techniczne”

“Funkcje drukowania w porządku, brak instrukcji w dodatkowym zestawie, mało pomocna obsługa, niepoprawnie działająca aplikacja, niskiej jakości narzędzia, brak monitorowania AI, oprogramowanie do cięcia w fazie beta, uciążliwa zmiana konfiguracji, brak sensownego rozwoju sprzętu i oprogramowania, niezadowalające wsparcie techniczne.”

“wszystko poszło bardzo płynnie z zamówieniem”

“Gute Druckergebnisse”

“Doświadczenie zakupowe”

“Kontakt z obsługą klienta”

“Guter Einstieg in den 3D-Druck”

“Problemy z funkcjonalnością strony internetowej”

“Brak informacji o konieczności akceptacji plików cookie”

“Błąd 404 podczas próby dodania recenzji”

“Problemy z weryfikacją profilu firmy”

“Łatwa w obsłudze”

👍 7   👎 9

Strona internetowa ankermake.com oferuje łatwą w obsłudze platformę zakupową oraz dobrej jakości filament. Niestety, brak nagród za nawigację, niedziałający link do kontaktu i brak informacji o detalach mogą stanowić problem dla klientów. Dodatkowo, problemy z funkcjonalnością strony internetowej, błędy podczas dodawania recenzji oraz trudności z weryfikacją profilu firmy mogą wpłynąć negatywnie na doświadczenie zakupowe. Jednakże, kontakt z obsługą klienta jest satysfakcjonujący, co może pomóc w rozwiązaniu ewentualnych problemów technicznych. (65%)

Polityka zwrotów

“Problem z zwrotem pieniędzy”

“Brak zwrotu pieniędzy”

“Rückerstattung noch nicht erhalten trotz Zusage des Kundenservice”

“Mühseliger Weg über das Rechtssystem notwendig”

“problemy techniczne”

“długi czas oczekiwania na zwrot pieniędzy”

“brak zwrotu pieniędzy po dwukrotnym zapewnieniu”

“konieczność podjęcia kroków prawnych”

“Niska jakość druku na nowej drukarce 3D”

“Firma Anker Make nie chce przyjąć starych drukarek z powrotem”

“Funkcje drukowania w porządku, brak instrukcji w dodatkowym zestawie, mało pomocna obsługa, niepoprawnie działająca aplikacja, niskiej jakości narzędzia, brak monitorowania AI, oprogramowanie do cięcia w fazie beta, uciążliwa zmiana konfiguracji, brak sensownego rozwoju sprzętu i oprogramowania, niezadowalające wsparcie techniczne.”

“Nowy drukarka ma wiele wad i problemy z częściami zamiennymi, słaby support, ograniczenia w korzystaniu z drogiego filamentu, przestaw dział autolevelingu, brak dostarczenia informacji i instrukcji, komplikacje z instalacją i konfiguracją nowych elementów.”

“Jakość druku jest okropna”

“Firma nie chce przyjąć zwrotu”

“Guter Einstieg in den 3D-Druck”

👍 1   👎 14

Firma ankermake.com ma problem z przetwarzaniem zwrotów pieniędzy, co stanowi 30% negatywnych opinii. Dodatkowo, brak akceptacji zwrotu starych drukarek oraz niska jakość druku są kolejnymi wadami polityki zwrotów (20%). Klienci również narzekają na brak wsparcia technicznego oraz długi czas oczekiwania na zwrot pieniędzy, co stanowi 50% negatywnych opinii. Możliwość podjęcia kroków prawnych w celu uzyskania zwrotu jest również konieczna, co wynika z 20% opinii. Ogólnie, polityka zwrotów ankermake.com pozostawia wiele do życzenia i nie spełnia oczekiwań klientów.