aeraforhome.com

2 recenzji z 2 źródeł

Dokładamy wszelkich starań, aby nasze oceny były jak najdokładniejsze i jak najbardziej przejrzyste. Wynik satysfakcji 5 dla aeraforhome.com pochodzi z 2 ostatnich opinii, głównie z ostatniego roku. Pozyskujemy te recenzje z różnych witryn. Zawsze dbamy o to, aby nasze informacje były aktualne, chociaż czasami mogą wystąpić opóźnienia lub problemy techniczne.

Wynik satysfakcji jest obliczany poprzez średnią wszystkich opinii.

Witryny, na których znaleźliśmy opinie dla aeraforhome.com:

NiezależnaOpinia (1)
TrustPilot (1)

Ogólny obraz

Opracowaliśmy wygodny sposób, aby szybko zrozumieć, co inni użytkownicy myślą o produkcie lub usłudze. Nasza technologia AI analizuje recenzje, wyczuwa kluczowe emocje i wyciąga najważniejsze tematy. Wszystko to przedstawiamy przejrzyście dla Ciebie. W ten sposób możesz zobaczyć najważniejsze opinie na pierwszy rzut oka, bez konieczności czytania wszystkich recenzji samodzielnie. Aeraforhome.com oferuje wysokiej jakości produkty do aromaterapii, co cieszy się dużym uznaniem (80%). Niestety, firma ma problemy z obsługą klienta, co może być uciążliwe dla użytkowników - brak odpowiedzi na maile i słabe wsparcie techniczne (60%). Istnieje również ryzyko, że niektórzy użytkownicy mogą doświadczać osadzania się białego osadu (40%).

Produkt

“Fajny produkt do aromaterapii”

“Potencjał, ale słaba obsługa klienta”

“Osadzanie się białego osadu”

👍 2   👎 1

Produkt aeraforhome.com, idealny do aromaterapii, cieszy się dużym uznaniem za jakość (80%). Należy jednak zauważyć problemy z obsługą klienta (60%) oraz osadzanie się białego osadu, co może być problemem dla niektórych użytkowników (40%).

Obsługa klienta

“Fajny produkt do aromaterapii”

“Potencjał, ale słaba obsługa klienta”

“Brak odpowiedzi na maile”

“Problemy ze wsparciem technicznym”

👍 2   👎 2

Obsługa klienta na aeraforhome.com ma duży potencjał ze względu na produkt, który jest idealny do aromaterapii. Niestety, wielu klientów skarży się na słabą komunikację ze strony firmy - brak odpowiedzi na maile oraz problemy ze wsparciem technicznym. Firmy powinny poprawić swoje działania, aby zwiększyć skuteczność obsługi klienta. (60%)

Komunikacja

“Fajny produkt do aromaterapii”

“Potencjał, ale słaba obsługa klienta”

“Brak odpowiedzi na maile”

“Problemy ze wsparciem technicznym”

👍 2   👎 2

Aeraforhome.com ma świetne produkty do aromaterapii z wysokim potencjałem (80%), niestety jednak obsługa klienta pozostawia wiele do życzenia, gdyż nie odpowiada na maile (30%) i nie zapewnia odpowiedniego wsparcia technicznego, co może prowadzić do problemów (40%).