NiezależnaOpinia

    Doświadczenia

    Dlaczego uważamy, że doświadczenia są tak ważne?


     

    Dlaczego NiezależnaOpinia?

    Uważamy, że firmy powinny być uczciwy z klientem i robić to co obiecują. Najlepszym sposobem to udowodnić - dać możliwość twoim klientem mówić o twojej kompanii. Sądzimy, że szczęśliwy klient to najlepsza reklama oraz wynagrodzenie dla kompanii. Jeśli firma dostarcza to, co obiecuje, nie ma powodu, aby nie być na NiezależnaOpinia.

    Czy opinie są prawdziwe?

    Tak! Jesteśmy 90% pewni, że wszystkie opinie, które zostały napisane, są prawdziwe. W razie wątpliwości (pozostałe 10%) usuwamy opinię ze strony. Korzystamy się z zaawansowanego oprogramowania, sprawdzamy adresy IP, adresy e-mail i konformacje itp., aby dowiedzieć się, skąd pochodzi opinia. Zdajemy sobie sprawę, że podobne strony internetowe (jak nasza) mogą być używane w złych celach zaszkodzić kompanii. Chcemy uniknąć takiej reputacji, dlatego pracujemy uczciwie i niezależnie.

    Czy jesteście niezależny?

    Jesteśmy w 100% niezależni. Po tym, jak osobiście mieliśmy złe doświadczenia z niektórymi firmami i nie mieliśmy do czynienia z naszymi skargami, ta strona została założona. Nie mamy żadnego interesu, aby umieścić firmy w pozytywnym lub negatywnym świetle. Jestesmy zainteresowani w tym żeby negatywne komentarze, również pozytywne byli słuszne i obiektywne, i w taki sposób żeby firmy zostali wynagrodzone za ich wysiłki.

    Kiedy firma otrzymuje negatywne opinie, czy jest szansa na poprawę?

    Naszym celem jest żeby kompanii robili to, co obiecują. Oceny i opinie są napisane przez niezależnych klientów. Pozytywne recenzje są nagrodą dla firmy, ponieważ to jest najlepsza reklama. To samo dotyczy negatywnej oceny. Chcemy tylko, żeby negatywny komentarz motywował kompanie i pokazywał co jest do polepszenia. Kiedy kompania otrzymała takie opinie, my patrzymy na naturę i wagę skargi. Jeśli udało nam się ustalić, że opinia jest obiektywna i uzasadniona, przechowujemy ją na naszej stronie internetowej. Jeśli udaję się (w większości przypadków udaje się) nawiązujemy kontakt między klientem a firmą, o której mowa. Dalej firma decyduje w jaki sposób chce rozwiązać problem, oskarżyć opinie lub kompensować negatywne doświadczenie klienta. Później pytamy klienta, czy problem został rozwiązany i czy klient zostaw zadowolony z tego. Jeżeli tak on może usunąć skargi lub dodać pozytywne informację.

    Aby uzyskać więcej informacji, przeczytaj naszą Politykę prywatności i Wyłączenie odpowiedzialności