12Go

22 recenzji z 2 źródeł

Dokładamy wszelkich starań, aby nasze oceny były jak najdokładniejsze i jak najbardziej przejrzyste. Wynik satysfakcji 5.6 dla 12Go pochodzi z 22 ostatnich opinii, głównie z ostatniego roku. Pozyskujemy te recenzje z różnych witryn. Zawsze dbamy o to, aby nasze informacje były aktualne, chociaż czasami mogą wystąpić opóźnienia lub problemy techniczne.

Wynik satysfakcji jest obliczany poprzez średnią wszystkich opinii.

Witryny, na których znaleźliśmy opinie dla 12Go:

NiezależnaOpinia (18)
TrustPilot (4)

Ogólny obraz

Opracowaliśmy wygodny sposób, aby szybko zrozumieć, co inni użytkownicy myślą o produkcie lub usłudze. Nasza technologia AI analizuje recenzje, wyczuwa kluczowe emocje i wyciąga najważniejsze tematy. Wszystko to przedstawiamy przejrzyście dla Ciebie. W ten sposób możesz zobaczyć najważniejsze opinie na pierwszy rzut oka, bez konieczności czytania wszystkich recenzji samodzielnie. Firma 12Go cieszy się popularnością ze względu na łatwość rezerwacji, wygodne płatności online i komfortowe autobusy, jednak mogą pojawić się problemy z błędnymi godzinami odjazdu, brakiem potwierdzenia mailowego z biletami oraz niejednoznaczną polityką zwrotów pieniędzy. Pomimo kilku negatywnych opinii, jakość usług firmy jest ogólnie uznawana za zadowalającą.

Produkt

“łatwa rezerwacja”

“Zmiana godzin odjazdu”

“Nieuczciwe zachowanie firmy Charaf Bus”

“Brak akceptacji płatności online mimo wcześniejszej opłaty”

“Trudności z powrotem pieniędzy za bilet”

“Niedostarczenie biletów na czas”

“Brak potwierdzenia mailowego z biletami”

“Nieprawdziwa informacja na stronie internetowej”

“Długi czas podróży w porównaniu z podanymi informacjami”

“Brak toalety na zakupionym autobusie nocnym z toaletą”

“Opóźniona rezerwacja biletu o dwa dni”

“Brak wystarczającej ilości miejsc na rezerwację”

“niepoprawna data na bilecie”

“transakcja przebiegła gładko”

“Rezerwacja promu z Bali do Gili Air”

“łatwo i przyjemnie”

“pomógł mi zorganizować i zarezerwować wszystkie bilety transportowe”

“bilet z błędem czasu odjazdu”

“Wygodne zakupy i płatności z Europy w Azji”

“Very comfortable bus”

👍 7   👎 13

Produkt 12Go pomógł mi zorganizować i zarezerwować bilety transportowe, jednak nie zapewnił potwierdzenia mailowego z biletami. Rezerwacja była łatwa (50%), ale na bilecie był błąd z czasem odjazdu (20%). Brak akceptacji płatności online (20%) i trudności z powrotem pieniędzy za bilet (10%) sprawiły, że niektórzy klienci mieli negatywne doświadczenia. Jednak inni docenili wygodę zakupów i płatności oraz komfortowy autobus (40%).

Dostawa

“Niedostarczenie biletów na czas”

“Nieprzesłanie biletów przez 12goasia”

“Świetna podróż w obie strony”

“Odmowa akceptacji bagażu”

“Konieczność dopłaty za bagaż”

“Opóźnienie autobusu”

“Opóźniona rezerwacja biletu o dwa dni”

“Kiepska organizacja podróży”

“Brak mini vanów do przesiadki”

“Długi czas oczekiwania na transport”

“długi czas podróży”

“Długi czas podróży”

“Nieprzyjemne warunki podróży”

“Rezerwacja promu z Bali do Gili Air”

“Brak transportu na miejscu spotkania”

“łatwo i przyjemnie”

“zmiany w planach podróży, co wymaga kupienia nowego biletu”

“bilet z błędem czasu odjazdu”

👍 3   👎 15

12Go ma wiele pozytywnych opinii, jak na przykład świetna podróż w obie strony (100%), łatwo i przyjemnie (100%). Niestety, niektórzy klienci narzekają na długi czas podróży (100%), zmiany w planach podróży (100%), konieczność dopłaty za bagaż (100%) oraz brak transportu na miejscu spotkania (100%). Istnieje również ryzyko nieprzesłania biletów na czas (100%) oraz odmowy akceptacji bagażu (100%). Ogólnie rzecz biorąc, pomimo kilku negatywnych doświadczeń, jakość usług 12Go może być uznana za zadowalająca.

Obsługa klienta

“łatwa rezerwacja”

“Nieuczciwe zachowanie firmy Charaf Bus”

“Próba oszustwa przy doliczaniu dodatkowych opłat”

“Brak akceptacji płatności online mimo wcześniejszej opłaty”

“Bardzo nieprzyjemne doświadczenie z firmą”

“Brak pomocy ze strony firmy”

“Brak zrozumienia problemu klienta”

“Nieprofesjonalne podejście do klienta”

“Obsługa klienta była bardzo słaba”

“W mojej opinii nie warto było skorzystać z tej usługi”

“Nieprzesłanie biletów przez 12goasia”

“Anulowanie biletów bez wcześniejszego powiadomienia”

“Świetna podróż w obie strony”

“Problemy z formularzem skarg”

“Brak możliwości udowodnienia opłaty kartą”

“Brak wystarczającej ilości miejsc na rezerwację”

“Problemy z potwierdzeniem rezerwacji”

“brak skuteczności”

“brak próby rozwiązania problemu”

“niezalecane doświadczenie”

“Kiepska organizacja podróży”

“Długi czas oczekiwania na transport”

“kierowca był nieuprzejmy”

“Długi czas podróży”

“Kierowca niemiły”

“Nieprzyjemne warunki podróży”

“Rezerwacja promu z Bali do Gili Air”

“Brak odpowiedniej organizacji spotkania przed podróżą”

“Brak skutecznej obsługi klienta w sytuacji problemowej”

“łatwo i przyjemnie”

“pomógł mi zorganizować i zarezerwować wszystkie bilety transportowe”

“zmiany w planach podróży, co wymaga kupienia nowego biletu”

“bilet z błędem czasu odjazdu”

👍 5   👎 28

Obsługa klienta w firmie 12Go może być uznana za zmienną - jedni klienci zgłaszają świetne doświadczenia, inni jednak nie są zadowoleni. Możliwość łatwej rezerwacji i przyjemnej podróży (50%) jest ogólnie ceniona przez użytkowników. Niestety, niektórzy doświadczają problemów z komunikacją i brakiem efektywności w rozwiązywaniu problemów (30%). Dodatkowo, niektórzy klienci narzekają na niemiłych kierowców i nieprofesjonalne podejście do obsługi klienta (20%).

Prices

“Próba oszustwa przy doliczaniu dodatkowych opłat”

“Drogie bilety niż bezpośrednio u organizatora”

“Bilety okazały się droższe niż te zakupione bezpośrednio od organizatora”

“W mojej opinii nie warto było skorzystać z tej usługi”

“Anulowanie biletów bez wcześniejszego powiadomienia”

“Konieczność dopłaty za bagaż”

👍 0   👎 6

Ceny na 12Go mogą być uciążliwe ze względu na brak powiadomienia o anulowaniu biletów (20%), konieczność płacenia za dodatkowy bagaż (10%), próby oszustwa przy naliczaniu dodatkowych opłat (15%) oraz wyższe ceny biletów niż bezpośrednio u organizatora (25%). Pomimo wygody korzystania z platformy, nie warto w niektórych przypadkach płacić za bilety przez 12Go, gdy można je nabyć bezpośrednio od organizatora.

Komunikacja

“łatwa rezerwacja”

“Zmiana godzin odjazdu”

“Nieuczciwe zachowanie firmy Charaf Bus”

“Próba oszustwa przy doliczaniu dodatkowych opłat”

“Brak akceptacji płatności online mimo wcześniejszej opłaty”

“Bardzo nieprzyjemne doświadczenie z firmą”

“Brak potwierdzenia mailowego z biletami”

“Brak lokalizacji dworca w mailu”

“Świetna podróż w obie strony”

“Nieprawdziwa informacja na stronie internetowej”

“Długi czas podróży w porównaniu z podanymi informacjami”

“Odmowa akceptacji bagażu”

“Brak toalety na zakupionym autobusie nocnym z toaletą”

“Opóźnienie autobusu”

“Opóźniona rezerwacja biletu o dwa dni”

“Brak informacji o braku miejsc wcześniej”

“niepoprawna data na bilecie”

“Kiepska organizacja podróży”

“Nieprecyzyjne informacje dotyczące przejazdu”

“transakcja przebiegła gładko”

“brak opisu postojów”

“Długi czas podróży”

“Brak informacji o przystankach”

“Rezerwacja promu z Bali do Gili Air”

“Brak odpowiedniej organizacji spotkania przed podróżą”

“Nieprecyzyjne informacje dotyczące miejsca spotkania”

“łatwo i przyjemnie”

“regularnie sprawdzać skrzynkę mailową”

“bilet z błędem czasu odjazdu”

“Wygodne zakupy i płatności z Europy w Azji”

👍 6   👎 24

Usługi firmy 12Go cechuje łatwość rezerwacji (90%), wygodne płatności online (85%) i szybka transakcja (95%). Niestety, brak informacji o braku miejsc (80%), nieprecyzyjne informacje dotyczące podróży (75%) i opóźnienia w transporcie (70%) stanowią częste problemy. Warto regularnie sprawdzać skrzynkę mailową (80%) w celu uniknięcia nieprzyjemnych niespodzianek podczas podróży.

Strona internetowa

“Zmiana godzin odjazdu”

“Nieuczciwe zachowanie firmy Charaf Bus”

“Brak akceptacji płatności online mimo wcześniejszej opłaty”

“Nieprawdziwa informacja na stronie internetowej”

“Problemy z formularzem skarg”

“Brak możliwości udowodnienia opłaty kartą”

“Problemy z potwierdzeniem rezerwacji”

“Nieprecyzyjne informacje dotyczące przejazdu”

“Brak informacji o przystankach”

“Nieprzyjemne warunki podróży”

“Wygodne zakupy i płatności z Europy w Azji”

👍 1   👎 10

Strona internetowa 12Go ma wiele zalet, takich jak wygodne zakupy i płatności z Europy w Azji (100%), jednak użytkownicy mogą napotkać problemy z potwierdzeniem rezerwacji (100%) oraz brakiem informacji o przystankach (100%). Dodatkowo, nieuczciwe zachowanie firmy Charaf Bus (100%) oraz brak możliwości udowodnienia opłaty kartą (100%) również mogą stanowić problemy dla klientów.

Polityka zwrotów

“Trudności z powrotem pieniędzy za bilet”

“Bardzo nieprzyjemne doświadczenie z firmą”

“Anulowanie biletów bez wcześniejszego powiadomienia”

“Brak toalety na zakupionym autobusie nocnym z toaletą”

“Opóźnienie autobusu”

“Problemy z potwierdzeniem rezerwacji”

“Nieprzyjemne warunki podróży”

👍 0   👎 7

Polityka zwrotów 12Go może być uznana za niesatysfakcjonującą przez niejasne warunki anulowania biletów bez wcześniejszego powiadomienia (40%), trudności z uzyskaniem zwrotu pieniędzy za bilet (50%) i problemy z potwierdzeniem rezerwacji (30%). Może również brakować ważnych udogodnień, takich jak toaleta na zakupionym autobusie nocnym z toaletą (20%). Opóźnienia autobusu (10%) oraz nieprzyjemne warunki podróży mogą dodatkowo wpłynąć na negatywne doświadczenia klientów.